Poliţia Română implementează la nivel naţional Campania „INFRACTORII TE POT CUNOAŞTE MAI BINE DECÂT CREZI”.
Campania are drept scop informarea populaţiei cu privire la modalităţile de prevenire a furturilor şi tâlhăriilor.
Activităţile circumscrise acestei iniţiative vor viza transmiterea de recomandări cu caracter preventiv prin distribuirea unor materiale informativ-preventive, precum şi stabilirea unor întâlniri ale poliţiştilor de prevenire cu beneficiarii acestui proiect.
Astfel, pentru promovarea mesajelor campaniei, vor fi distribuite 150.000 de flyere cu recomandări preventive şi 5.000 de afişe, ce vor fi expuse la avizierele blocurilor, la sediile unităţilor de poliţie, la intrările în centrele comerciale şi în alte locuri publice.
De asemenea, pentru promovarea mesajelor preventive, vor fi realizate un microsite, un clip video ce va fi distribuit prin reţeaua internet, un spot video realizat de o trupă umoristică, iar 18 imagini reprezentative, vor fi distribuite prin reţelele de socializare.
Totodată, în vederea diseminării mesajelor destinate prevenirii tâlhăriilor, furturilor din locuinţe şi a furturilor de şi din auto, se vor organiza întâlniri cu grupuri ţintă: asociaţii de proprietari, asociaţii profesionale, angajaţi ai unor instituţii sau societăţi comerciale.
Pe parcursul întâlnirilor, vor fi prezentate o serie de măsuri de prevenţie privind protejarea patrimoniului propriu. De asemenea, pentru ca mesajul campaniei să ajungă la cât mai multe persoane, se vor organiza acţiuni de informare în zone cu aflux mare de cetăţeni.
Groupama Asigurări este alături de Inspectoratul General al Poliţiei Române în acţiunile de prevenţie adresate cetăţenilor. Parteneriatul dintre cele două instituţii este unul de durată şi a început în urmă cu 4 ani, iar proiectele derulate împreună au arătat importanţa acestor acţiuni. Prin intermediul campaniei „INFRACTORII TE POT CUNOAŞTE MAI BINE DECÂT CREZI”, cei vulnerabili vor afla cum să nu devină victimele ale infracţiunilor.