Tags


Am rămas fidelă magazinului meu de încălţăminte online. Am avut eu o scăpare, o singură dată, recunosc, când am comandat de pe alt magazin online, dar s-a dovedit a fi tot un produs Matar. Adică ei erau intermediari, aşa că încălţările mele au ajuns mai scumpe şi mai târziu decât dacă aş fi comandat de pe Matar.ro direct.
Aşa că m-am lecuit de experienţe de acest gen şi am revenit la furnizorul meu de sandale ieftine. Vara aceasta am comandat doar de aici, de pe Matar.ro, şi am primit totul la calitatea cu care eram obişnuită. Colecţia de sandale fara toc este impresionantă şi de foarte bună calitate. Misiunea lor este să îşi ţină aproape clientii (şi reuşesc, cum este şi cazul meu) prin seriozitate, profesionalism şi promptitudine. Produsele Matar stau sub marca unor branduri şi designeri, atât cei cunoscuti de toată lumea, cat si new entry in fashion. Toate perechile de încălţăminte, dar şi articolele de modă şi accesorii, au preturi accesibile şi un raport calitate/pret foarte bun. Poti avea orice produs la tine acasa în doar 24 de ore. In plus se oferă şi un an de zile garanţie, pentru orice produs. Asta înseamnă că, dacă mi se strică sandalele vara asta, ele se află în garanţie şi pot să le returnez! Ce alt magazin de sandale dama online mai face acest lucru pentru cumpărătorii săi?
Vara, soarele si caldura merg mana in mana cu balerinii si sandalele fără toc sau cu toc mic, in nuante pastelate. sandale-talpa-joasaIncaltarile in nuante de galben, verde, roz, bleu sunt la mare cautare in 2014, mai ales in aceasta vara. O femeie nu poate avea niciodată prea multe perechi de sandale, mai ales când preţul lor este atât de mic, de doar câteva zeci de lei! Pe Matar.ro, sandalele costă începând de la 29 de lei!

