Tags

,


Ce cadou să-i faci unui om care are aproape totul? Sau cel puţin mai multe decât ai tu? Bunicul meu mi-a dat, cu anii în urmă, un răspuns de care mă folosesc acum ori de câte ori mă aflu în această situaţie: „îi dăruieşti ceva ce el nu are curajul să îşi cumpere”.
Acest sfat are şi un dezavantaj, acela că trebuie să cunoşti foarte bine persoana respectivă. Să ştii ce şi-ar dori, ce a admirat undeva, ce a comentat cu o anumită ocazie. Adică să investeşti timp şi un pic de interes în acea relaţie, pentru ca darul să-l bucure cu adevărat. Asta, dacă vrei să-l faci fericit. Dacă vrei să-i oferi ceva de care nu se va folosi niciodată, cumpără-i un set gata ambalat de cosmetice şi te-ai scos. Dar unele persoane merită mai mult.
Petrec mult timp cu fratele meu. Vorbim despre orice, dar mai ales despre tot ce are motor. Vehicule cu două, trei sau patru roţi, pe care să le admire, să le aibă şi să meşterească la ele. Cel mai mult îi plac accesoriile unei maşini. Deşi nu ai zice, există destul de multe. Şi nu mă refer la abţibilduri, huse, folii fumurii de geamuri, prelungiri aripi, embleme sau leduri, adică lucruri banale.
Mă refer la tuning auto adevărat. De mic, şi-a tunat toate bicicletele şi carturile cu tot felul de dispozitive. Acum, adult fiind, cu un job bun şi mulţi subalterni, spune că nu mai se cade să-şi modifice autoturismul, dar eu ştiu că asta vrea, îi strălucesc ochii când vorbeşte despre ele. Ca deunăzi, când mi-a vorbit despre un articol citit pe Sebiblog.info despre noi „jucării” pentru maşini, comercializate pe magazinul online motorVip. Am ţinut minte asta şi am decis că de aici îi voi comanda cadoul pentru aniversarea celor 35 de ani.
under-car-lights-neon-bannerAcum am şi eu o problemă. E clar că-i voi comanda ceva cu care să-şi tuneze maşina. Dar ce? Sunt atâtea opţiuni. Iniţial doream neoane tuning de pe acest site, dar după ce am văzut că au cea mai complexă bază de date cu piese auto, accesorii şi tuning auto, nu doar pentru maşini, ci şi pentru atv-uri si motociclete, nu mai ştiu ce să aleg. Dacă era fată, i-aş fi luat nişte „angel eyes”, cum am văzut că se poartă de câteva veri încoace. Dar pentru maşinile de bărbaţi sunt atâtea accesorii de tuning!
Nu am altă soluţie decât să-l atrag într-o cursă. Să ne uităm împreună pe site, sub pretextul că aş vrea eu ceva pentru maşina mea, şi să văd ce-l atrage cel mai mult. De fapt, cred că îmi voi comanda şi eu ceva: un ornament pentru schimbătorul de viteze. Şi apoi voi închide site-ul, pentru că este prea ispititor.

