Tags

,


M-am hotărât să încep lucrul la grădină, să nu o mai neglijez. Iar anul acesta să am o temă şi o să mă ţin de ea: stilul vintage, dacă există aşa ceva în grădinărit. Am deja un mobilier care te duce cu gândul la o amenajare rustică; lemnul şi cărămida sunt nefinisate, brute, sălbatice. Ghivecele au şi ele culoarea teracotei. Soţul a încercat să mă descurajeze, spunându-mi că nu voi găsi seminţe sau flori în culorile pe care le vreau eu. Prin urmare, sunt singură în acest proiect şi vreau să fie unul de succes!
Iar anul acesta m-am mai hotărât ceva. Nu voi planta haotic, ci voi avea o insuliţă. Suprafaţa care o voi transforma într-o insulă plină cu flori nu va fi mare, poate vreo zece metri pătraţi, iar ca poziţionare am ales un loc însorit, în mijlocul peluzei. În momentul în care voi planta florile, voi avea grijă să nu le pun în pământ pe rânduri perfect ordonate, deoarece la final insula mea de flori ar putea avea un aspect nenatural. Pentru a-mi usura mult întreţinerea grădinii şi a-i oferi un aspect mult mai îngrijit, voi împrejmui insula mea cu flori cu o bordură confecţionată din lemn. Sau voi face un gărduleţ flexibil din nuiele de lemn prinse pe o sârmă, încă mă mai gândesc.
Apoi voi trece la partea cea mai uşoară. Insuliţa mea va fi înconjurată de o oază verde. Da, am găsit vestitul gazon gradina Cluj, oferit de firma Flower Power şi care se potriveşte exact stilului meu. Firma oferă servicii de infiintare si intretinere gazon, deci voi apela la ei pentru realizarea spaţiului mult dorit. În plus, nu va trebui să aştept câteva săptămâni până va creşte iarba şi va trece vara. Pentru că sunt deşteaptă m-am gândit că s-a inventat ceva şi pentru asta. Şi aşa este. Voi folosi gazonul rulou.
gazonMontajul rulourilor de gazon poate fi realizat in orice anotimp, aceasta fiind metoda cea mai simpla amenajare a gradinii. Prin montarea gazonului rulou se obţine un covor de gazon instant, o peluza de iarba verde, densa si frumoasa sau chiar un teren de sport. Rulourile de gazon se tund si se intretin ca si gazonul din seminte de iarba.
Simplu, nu? În câteva zile voi avea grădina mult visată. Şi asta, datorită rulourilor de gazon. Şi a ambiţiei mele. Voi demonstra tuturor, cu dedicaţie soţului meu, că mă descurc cu un proiect relativ mare.