Tags

,


Este unul dintre cele mai frumoase cadouri pe care le-am primit vreodată. Unul util şi frumos, la care visam de mult timp. Îmi rămăsese în minte de când am mers într-o vacanţă în Turcia, la un hotel de cinci stele, iar acolo am avut, în baie, halate albe şi pufoase. M-am simţit răsfăţată în ele, iar prietenii mei care ne-au însoţit în sejur, au ţinut minte asta.
Iar ieri, de ziua aniversării căsătoriei mele, am primit un astfel de halat de baie. Soţul nu a primit, deoarece lui nu i-a plăcut, a zis că-i stirbeşte masculinitatea. Aşa că prietenii noştri s-au orientat către ceva potrivit unui hobby de-al lui şi i-au cumpărat o undiţă. Ne-au nimerit pe amândoi cu cadourile, lucru foarte rar, dar se cunoaşte că sunt prieteni adevăraţi şi că au fost atenţi la ce ne place şi ce nu.
halat de baieSă vă spun despre halat. Da, este exact cum vedeţi în filme, că ies personajele din baie, ude şi sexy, învelite într-un hatal imaculat, gros şi pufos. Simbol al bunăstării, am gândit eu mult timp. De fapt, cam aşa este. La hoteluri de patru stele nu am primit, doar la cel de cinci stele, la turci. Nici nu ştiam că se pot cumpăra din magazine, credeam că se vând doar cu circuit închis, în domeniul hotelier. În niciun caz nu mă gândeam că se pot găsi şi în România.
Nu-i frumos să-ţi întrebi musafirii de unde ţi-au cumpărat cadourile, dar nu m-am putut abţine. “Le-aţi comandat din străinătate sau aveţi ceva relaţii pe la hoteluri de lux”? Răspunsul a fost surprinzător. Într-adevăr, l-au comandat online, dar de la un magazin românesc, importator direct al mai multor produse fabricate în Germania. Ei oferă o gamă largă de prosoape, lenjerii de pat şi halate de baie, toate din bumbac 100% de calitate germana. Bumbacul din care sunt confecţionate este unul de cea mai buna calitate, fabricat la standarde europene. Prosoapehoteluri.ro se adresează atât unitatilor de cazare, cât si utilizatorilor casnici. Iată produsele comercializate:
-Prosoape albe sau colorate, in special prosoapele greek border cu densitatea de 500gr./m2.
-Halate De baie cu guler sal sau cu gluga la o calitate deosebita. Tesatura fir dublu rasucit cu densitatea 350gr./m2, 400 gr.m2.
-Papuci de baie din frotir din TNT de unica folosinta. Produsele se pot folosi pentru piscina si se pot personaliza prin broderie.

De ce am insistat să aflu de unde a fost cumpărat cel mai reuşit cadou din viaţa mea? Pentru a vă bucura şi voi de această informaţie, fie că vreţi să oferiţi ceva cuiva, fie că doriţi să vă răsfăţaţi singuri cu un cadou pufos şi călduros.