Tags

, ,


Mă cam dezamăgise Predealul. Am fost de câteva ori în acest sezon şi nu mi-a plăcut. Cum nu a fost zăpadă, a trebuit să ne găsim ceva de făcut fie în hotel, fie în împrejurimi. Dar ce să faci într-un hotel construit pe verticală, cu cinci etaje şi scări întortocheate, cu betoane în faţă şi câteva pălmuţe de pământ în spate? Nimic. Cămăruţa mică, televizorul mic, priveliştea lipsă. Afaceri gândite pentru a lua bani de la turişti şi… atât. Nu oferă nimic în schimb. Asta am gândit atunci şi eu, şi soţul meu. De obicei, plecam mai devreme decât perioada rezervată, cu două, chiar trei zile înainte
Şi totuşi, deşi dezamăgiţi de staţiune, am acceptat invitaţia unor prieteni pentru a petrece un week-end la Predeal. Cu rezerve, bineinţeles, dar ei ne-au asigurat că vom avea cea mai bună cazare in Predeal. Pentru prima dată am stat într-un apartament Penthouse, despre care nici nu ştiam că ar exista şi la noi, pe Valea Prahovei. Este vorba despre un apartament de 80 de metri pătraţi, cu o terasă de 34 de metri pătraţi. Este perfectă pentru şase persoane: patru adulţi şi doi copii, cum am fost noi.
6 Apartments Predeal, care include şi un penthouse-ul despre care vă vorbesc, este o vilă situată în Predeal, la 400 de metri de partia de schi Clabucet. Ofera cazare in sistem self-catering, cu Wi-Fi gratuit, terasa si depozit gratuit pentru bagaje si echipament de schi. Sunt disponibile locuri de parcare gratuite.
Apartamentele proprietatii Predeal ofera o bucatarie bine utilata, 2 televizoare cu ecran plat si canale prin cablu, precum si o zona de living cu o canapea. De asemenea, acestea au vedere la muntii inconjuratori, iar baile sunt dotate cu dus si cada spa.
Oaspetii pot profita de zona comuna de lounge a proprietatii. Cel mai apropiat magazin alimentar este situat la 200 de metri, iar un restaurant se afla la 3 minute de mers cu masina.
Se ofera un serviciu gratuit de transfer de la/la gara Predeal, aflata la 400 de metri.
PHO_4341b-1170x578Evident, un apartament, un penthouse sau chiar o vilă întreagă închiriată merg bine cu petrecerile în grup. Cu ieşirile într-o staţiune montană, împreună cu prietenii sau mai multe familii. Adică lume multă, care trebuie mulţumită cumva. Iar dacă nu e zăpadă să schiezi, vor fi întotdeauna activităţile indoors, în spaţiile special amenajate. Jocurile, petrecerile în spaţiile largi, exerciţiile fizice în sălile de fitness, relaxarea în căzi imense cu apă. Astea există la 6Apartamens, spre deosebire de alte vilişoare necunoscute, care oferă un pat, un televizor şi o cabină de duş şi încearcă să te convingă că ăsta este un sejur minunat la munte.
Un sfat de la cineva păţit: pentru vacanţa dumneavoastră alegeţi ce este mai bun!

