Tags

,


Spune-i unui bărbat că un magazin online face reduceri. Cel mai probabil nu-l va interesa. Lui să-i spui că supermarketul de lângă casă are promoţii la bere sau că magazinul lui de pescuit are reduceri la momeli vii.
Revino şi spune-i că un magazin online pentru femei are preţuri reduse tot timpul. Şi repetă-i: special creat pentru femei, pentru a le da posibilitatea de a se răsfăţa un pic cumpărându-şi un produs frumos şi de calitate, cat mai bine descris şi imortalizat în imagini profesionale. Da, exact. Spune-i acum. Înainte de vacanţa de vară, când femeile vor să arate că deţin lucuri noi, de sezon. Genţi sau bijuterii, cât mai multe, pentru a le purta în funcţie de ţinută. portofeleIar eu ştiu un magazin unde se găsesc şi portofele dama online. Da, despre acest magazin online vreau să vă vorbesc. El este cel cu preţuri foarte mici, adică numai bun pentru bărbaţi pentru a le face cadouri femeilor.
Îmi plac accesoriile. Îmi plac când sunt primite cu o ocazie specială, de la o persoană specială sau cu un motiv anume. Sigur că bijuteria, geanta sau portofelul ar trebui să fie sugerate de mine. Adică nu aş purta un set de cercei, colier şi inel cu nişte cirese, de pildă, chiar dacă le-aş primi cu ocazia aniversării a doi ani de relaţie. Dacă s-ar întâmpla să primesc asta cadou, aş încerca să înteleg raţionamentul. Dar nu le-aş purta. Ok, îmi plac ciresele, dar nu la gât, urechi şi deget, doar în compot, clătite sau într-un bol!
Dacă citeşti în cărţi de psihologie, femeile poartă accesorii pentru a se exprima simbolic:
“Aceasta sunt eu! Bijuteriile şi genţile mă fac mai frumoasă. Cu ele pe corpul meu mă simt o femeie adevarată, unică, îmi pot arăta bogăţia. Aceste accesorii îmi completează ţinuta, mă simt mai sexy, prin ele îmi exprim personalitatea. Asta am primit-o de la iubitul meu, am cumpărat-o într-un loc special, la un eveniment, pe care nu-l voi uita niciodată. O port pentru a-i arăta dragostea mea. Ori îmi poartă noroc…”
Dar cum aş putea să-i sugerez ce accesoriu să-mi cumpere?
Poate, cu diplomaţie, m-aş opri un minuţel în faţa unei vitrine, şi-aş suspina ostentativ în faţa “preferatelor” mele. Da, ca o secvenţă din filme…
Dacă e atent şi preocupat, o să sesizeze sclipiriciul din privire. Chiar dacă nu va fi în faţa unei vitrine luxoase, ci acasă, în faţa laptopului, deoarece bijuteria pe care mi-o doresc anul acesta se găseşte pe un magazin online. Camely.ro este site-ul şi tocmai l-am uitat deschis pe laptop, să-l vadă şi el când se va apuca de lucru.