Tags

,


Cine mai dă anunţuri în ziare tipărite, când sunt atâtea site-urile specializate în anunturi? Care promit marea cu sarea, adică totul gratuit. Înscriere, reînoire, transport. Cine?
Cei care nu au Internet. Şi sunt destui în ţara asta. Cei care cumpără un ziar de la chioşc sau acei oameni (nu vă minunaţi, că da, încă mai există şi acest obicei) care au abonament la un cotidian tipărit, pe care i-l aduce poştăriţa în fiecare dimineaţă şi-l lasă în cutia poştală. Un astfel de om este bunicul meu, care locuieşte în Giurgiu şi care a rămas cu abonamentul la ziarul local, încă de la apariţia acestuia, din 2005.
„Găsesc sute de informaţii şi de anunţuri de mică publicitate in ziarul Giurgiuveanul. Oameni care vând şi cumpără aici, local, ce-mi trebuie mie să mă duc în alt judeţ să-mi iau un aragaz la mâna a doua?” – mi-a răspuns bunicul când i-am spus că-i caut eu un aragaz bun pe Internet. Şi… cam are dreptate. Cotidianul acesta este singura sursă de informaţii şi publicitate din judeţul Giurgiu care apare zilnic, iar cei care postează anunţuri de tot felul au garanţia unei expuneri corespunzătoare a mesajelor lor publicitare. În plus, GIURGIUVEANUL are o arie de distribuţie care cuprinde întreg judeţul Giurgiu. Mi se pare corect raţionamentul că, dacă vrei să dai un anunţ, e musai să-l dai într-un ziar tipărit local.
Îmi aduc aminte că şi eu am avut nevoie odată să dau un anunţ, când mi-am pierdut actele firmei. A trebuit să le declar nule, adică să mă duc la sediul unui ziar, să plătesc şi să iau o chitanţă cu care să dovedesc că am dat anunţul.
Acum este mult mai simplu. Vrei sa publici un anunt de mica publicitate intr-un ziar local dar nu ai timp sa alergi de la un birou la altul? Prin intermediul site-ului Anunturi-ziare.ro, Best Media te scuteste de pierderea de timp prin serviciul de “Mica publicitate”. Acum pot publica online din biroul meu un anunt de mica publicitate, în peste 300 de ziare locale. Printre care şi ziarul preferat al bunicului meu. Ca să-i dovedesc că şi Internetul este folositor, i-am băgat un anunţ prin care dă lumii de ştire că vrea să-şi cumpere un aragaz la mâna a doua. Nici foarte vechi, nici ultima generaţie, să-şi facă treaba cu el în bucătăria de vară pe care tocmai şi-a făcut-o.