Tags


Mă bucur când aud că firme din zona mea au reuşit să se impună pe piaţă. Că produsele fabricate în Prahova sunt apreciate în toată ţara şi chiar în străinătate. Îmi amintesc de momentul când, reporter fiind, scriam despre poveştile de succes ale oamenilor de afaceri locali. Aveam o rubrică săptămânală şi nu duceam lipsă de material. Atunci erau mai multe. Acum sunt puţine, mai ales într-o afacere care face producţie.
Informându-mă de un magazin de unde aş putea cumpăra lenjerii hotel, pentru cele două pensiuni pe care le am în Breaza, am descoperit o firmă din Comarnic care produce tot felul de produse din materiale textile.
SC BROD-RVL Comarnic a fost infiintata în 1992, avand ca principala activitate producerea lenjeriilor de pat, pilotelor, pernelor, saltelutelor de protectie, prosoapelor pentru hoteluri, pensiuni si spitale. În timp, firma a ajuns sa doteze cu produse textile toata MAMAIA SA, NEPTUN OLIMP SA, mai precis toate hotelurile de pe litoral (peste 100 hoteluri, toate ajungand in scurt timp sa aiba lenjerii de pat, pilote, perne, protectii, etc. “de la Comarnic”), dar si multe alte mari hoteluri din restul tarii. In 2003 firma si-a schimbat denumirea in SC BRODANK SRL Comarnic sau http://www.lenjerii-hotel.ro, firma care la randul ei si-a castigat inca de la inceput descrierea ca un mare producator de lenjerii de pat si textile pentru hotel pastrandu-si in continuare aceeasi activitate, conducere, angajati, dar si clienti.
Firma s-a extins foarte mult în momentul în care „s-a deschis” şi magazinul online. La http://www.lenjerii-hotel.ro gasiti o gama variata de produse atat pentru hotel/pensiune cat si pentru uz casnic, incepand de la lenjerii de pat, pilote, perne, protectii, pana la fete de masa, perdele, draperii, cuverturi de pat.
De ce vă povestesc despre firma din Comarnic? Nu că ar mai avea nevoie de publicitate, la câtă vechime şi istoric de comenzi are! Ci pentru că de acolo poate cumpăra oricine, oameni normali, pentru casa proprie şi pentru faptul că produsele sunt mai ieftine decât în alte magazine, fie clasice, fie online! În afara faptului că mi-am dotat pensiunile cu tot ce era necesar, fără să mai apelez la alt furnizor, m-am ales şi cu produse rezistente şi frumoase pentru casa proprie. În plus, mi-am adus aminte de vremurile bune, când scriam despre poveşti de succes ale afeceriştilor prahoveni şi când mă bucuram eu însămi de succesul lor. Aşa cum mă bucur acum de succesul firmei din Comarnic.

