Tags

,


Doar mă ştiţi. Sunt un pescar înrăit. Iar dacă e să regret ceva în viaţa asta, este faptul că nu m-am născut lângă Dunăre. Prin Galaţi sau Brăila. Sau la mare, ori lângă nişte lacuri pline de peşti. M-am născut la munte şi am casă, o familie frumoasă şi un serviciu bun aici, ceea ce nu se potriveşte deloc cu pasiunea mea pentru aruncat undiţa în apă.
Nu-i nimic, am avut mereu ceva la care să visez. Că într-o zi, când voi fi bogat, voi cumpăra o baltă de pescuit. Şi mă voi muta acolo, într-o colibă, pe marginea lacului. Acolo îmi voi mânca şi bea pensia, alături de pescarii cu care, acum, cutreier ţara, în căutarea partidei perfecte. Voi fi generos, nu voi lua taxă.
Partida de pescuit perfectă nu este, însă, aşa de uşor de găsit. Întrebati-mi maşina. Ea ştie cel mai bine prin ce hârtoape trebuie să treacă, poteci să se strecoare, băltoci să „guste”, pietre să spargă, până să ajungă în locurile bune de pescuit. Întotdeauna, cele mai pitite, mai inaccesibile şi mai îndepărtate. Da, nu ştiu cum se face, dar este greu să prinzi un loc bun, memorabil, despre care se spun multe poveşti.
Se pare că cineva mi-a ascultat rugăciunile şi apuc ziua când voi avea propria baltă de peşte. Şi nu trebuie să aştept pensia pentru asta. Mi-o voi crea eu, artificial, de la zero. Am cumpărat un teren la Butimanu, unde voi amenaja lacul. Voi folosi camionul firmei personale pentru a căra toate materialele necesare: ciment, nisip, pietriş.
Când un pescar îşi doreşte cu advărat să cucerească un nou teritoriu, toate forţele pământului contribuie la rezolvarea situaţiei. Un partener în aventura mea pentru următoarele luni este KipaHoldings.ro, magazinul online de piese auto pentru camioane, unde îmi găsesc rezolvarea pentru toate problemele care ar putea apărea. Produsele sunt livrate oriunde, adică oriunde mi se opreşte camionul, iar transportul pentru produse peste 500 de lei este gratuit. Compania comercializeaza in principal piese auto de schimb de mecanica a camioanelor Scania, Volvo, Daf , Mercedes, Man (ca al meu) dar si pentru alte tipuri. Ei sunt distribuitori internationali pentru piese originale Kongsberg, Knorr Bremse si Wabco si colaboreaza in prezent cu companii din Europa, Asia, Orientul Mijlociu si Africa, fiind intr-o continua expansiune. KIPA Romania importa si comercializeaza o gama larga de piese de schimb printre care cilindri de ambreiaj, servo pompe ambreiaj, dar si intreaga gama de supape de aer. Prin magazinul online, ei ofera solutii complete pentru partea de aer a autovehiculelor, importând atât de la producatori originali cat si de la producatori independenti, dar renumiti.
De două ori m-a lăsat camionul, de două ori l-am băgat în reparaţii. Nu l-am dus la service să mi-l ţină o lună, iar visul meu cu balta de peşte să se scurgă pe apa sâmbetei. Nu. Mi-am comandat piesele de schimb, au sosit şi le-a montat un văr de-al meu, apoi am mers mai departe.
Mai am de lucru. Cam peste o lună cred că va fi gata. Cu muncă zi de zi, continuă. Nu-mi permit s-o lungesc, sunt nişte chestii legate de popularea cu peşti, depunerea icrelor, pregătirea pentru toamnă şi iarnă. Eu când fac ceva, o fac la modul foarte serios.