Tags


Ştiţi ce fac duminica asta? Mă duc la cumpărături de cosmetice naturale. Da, mă pregătesc pentru vară. SkinPriority va avea un stand de prezentare la Raw Generation Expo. Până acum, am comandat de pe magazinul lor online. Acum vreau să le văd pe viu, să le simt, să le miros. Aş putea chiar să le gust, deoarece nu au chimicale, doar ingrediente naturale.
Nu m-a interesat cu ce mă spăl sau mă fardez, până nu am născut un copil. Un copil alergic la tot felul de chestii, printre care şi chimicale. Am văzut imediat reacţii neplăcute la detergentul de rufe, la praful din biblioteca cu cărţi, la cosmeticele folosite pentru îngrijirea corpului şi a părului, la parfum, ce să mai vorbesc de vopseaua mea de păr. De câte ori îl luam în braţe, strănuta. Ajunsesem să cred că era alergic la mine.
Primul meu impuls a fost să renunţ la covoare, perdele, perne cu fulgi, jucării de pluş, în general tot ce e textil sau reţine cumva praful. Să nu mă mai vopsesc, machiez, să nu mai pun nimic pe piele sau păr. Am făcut acest lucru o vreme. Apoi am descoperit produsele cosmetice bio. Mai întâi un sapun natural care, pe lângă faptul că arată uimitor, este şi un bun protector împotriva bacteriilor şi viruşilor. Este produs din suc de morcovi, fiind îmbogăţit cu tinctură de propolis, miere şi ulei de ricin. Îl folosesc şi eu şi copilul meu, acest săpun natural fiind ideal pentru curăţarea şi ingrijirea tenului şi a pielii sensibile. morcovPielea este protejată şi vitaminizată datorită conţinutului bogat în substante nutritive, fapt ce îl recomandă şi pentru îngrijirea bebeluşilor şi copiilor. Odată ce l-am folosit, nu am mai putut reveni la săpunurile dinainte.
Apoi am încercat şi alte produse. Am găsit în acest magazin online şampoane, farduri şi loţiuni de corp naturale. Chiar şi ojă, rimel şi ruj.
Folosirea cosmeticelor naturale este un lucru ce devine din ce în ce mai popular, şi pe bună dreptate. Studiile au arătat că substanţele chimice prezente în machiaj sau alte produse cosmetice sunt responsabile nu doar pentru iritaţii ale pielii şi alergii, dar pot de asemenea agrava astmul sau pot influenţa alte boli grave. Pe termen lung, aceste substante chimice nu vor face altceva decat să ne îmbătraneasca şi să ne distrugă pielea. Prin urmare, alergia copilului m-a determinat să-mi schimb modul de a mă îngriji şi de a avea grijă de corpul meu.
Recomand magazinul Skin Priority, un magazin online de produse cosmetice 100% naturale (fara parabeni, ftalati, derivate petrol si uleiuri minerale, parfumuri si coloranti sintetici, uree, lanolina, sodium lauryl sulfate). Toate produsele sunt atent selectionate si nu sunt acceptate dacă ele contin ingrediente sintetice sau elemente interzise de Ministerul Sanatii.
La prezentarea din acest week-end vreau să văd noile produse, deoarece îşi extind permanent gama de cosmetice oferite.