Tags


Nu pot să spun că mă pricep la modă. Mă interesează, dar nu pot ţine pasul cu toate schimbările, tendinţele, colecţiile. Nici nu sunt vreun fotomodel, care să se îmbrace zilnic cu un nou outfit. Nu stau să mă gândesc la combinaţii, să încerc extravaganţe, să dau trendul în modă, să fiu un hipster. Mă îmbrac cu ce mă avantajează, cu ce e clasic, adică mereu la modă. Aşa că fac şi eu ca toţi cei care vor să fie îmbrăcaţi bine, dar după un anume stil. Cu alte cuvinte, asta înseamnă că ma limitez la ceea ce ştiu sigur că mă avantajează. Am câteva obiecte vestimentare la care ţin şi din care îmi cumpăr în fiecare sezon altele noi.
Mie îmi plac trenciurile. Croiala care urmează silueta femeii, paleta de culori nelimitată, accesoriile: epoleţi, curele, manşete, nasturi, gulere de tot felul. Pot fi purtate cu orice: pantaloni, fuste sau rochii. Pot ajuta o ţinută să devină chic, primăvara sau toamna. Noile modele de trenciuri de la Modamiss.ro sunt perfecte pentru aceste zile ploioase şi reci, care parcă nu se mai termină.
trenciÎmi veţi spune că trenciurile sunt demodate. Nu, total greşit. Sunt clasice. Au fost la modă şi în 1920, vor fi la modă şi în 2020. Sun o necesitate: ţin de cald, acoperă ţinute nu prea inspirate şi dau formă unui corp, oricâte kilograme ar avea. Nu vor dispărea niciodată, doar se vor plia după moda de sezon.
Trenciurile sunt obiecte de vestimentaţie solide, cărora le trebuie cusături de calitate şi material bun.Nu poţi alege un asemenea produs de la o tarabă dn talcioc sau un complex cu produse chinezeşti. Adică acolo unde se vând produse în serie, făcute să fie ieftine şi multe la număr. Nu. Trenciurile trebuie cumpărate din magazine care se remarcă prin calitate şi inovaţie. Moda Miss este unul dintre ele, deoarece are o experienţă de aproape douăzeci de ani, timp în care a încântat doamnele şi domnişoarele prin propriul stil business-elegant.

trnaciuriiModa Miss dispune de o echipă de peste optzeci de oameni, care lucrează pentru a crea, produce, promova si vinde o linie vestimentara cu un inalt standard estetico-calitativ, adresat femeii de cariera orientate spre rafinament, bun gust si eleganta. Materialele si accesoriile folosite de firmă în procesul de productie sunt de o calitate foarte buna, au o gama coloristica adecvata cerintelor clientilor. În plus, preţurile sunt rezonabile. Produsele sunt fabricate in Suceava şi pot fi comandate şi online.
Iniţial, am avut reticenţe în a comanda îmbrăcăminte elegantă de pe Internet. Dar pe Moda Miss am găsit o largă mare de opţiuni, dar şi un tabel de mărimi detaliat care mă ajută întotdeauna să-mi aleg produsul. Iar dacă nu se potriveşte, pot să-l returnez în termen de zece zile. În plus, firma oferă facilităţi şi în ceea ce priveşte livrarea produselor. Pentru cumpărături de minimum 250 lei, cumpărătorul primeşte şi un cadou, iar atunci când comanda are o valoare peste 300 de lei, livrarea este gratuită.
Începe, iar, să plouă. Spre seară, când voi pleca la petrecerea de 1 Mai de la firmă ce credeţi că voi purta? Exact, un trenci călduros şi elegant.