Tags


Vârsta de 40 de ani este critică. Te gândeşti că treci un prag, că îmbătrâneşti, că nu mai ai timp să faci nimic din ceea ce ţi-ai propus. Ce e omenesc. Că nu ai experimentat tot ce ai fi vrut. Ce ai visat tu, noaptea. Şi te apuci să faci prostii, în criză de timp.
Nu trece săptămână să nu citesc prin vreun tabloid despre vreo trăsnaie: că un românaş de-al nostru şi-a introdus undeva un porumb ori un ac de pescuit sau că o femeie şi-a spart o sticlă într-un anume orificiu, pe când experimenta ceea ce văzuse pe anumite site-uri interzise minorilor. Oamenii ăştia chiar nu au auzit de sex-shop? Că există produse sigure pentru astfel de experienţe sexuale?
Eu frecventez relativ des asemenea magazine. Eeee, nu chiar le frecventez pentru că în oraşul meu nu există aşa ceva. Dar există magazine online, unde găseşti tot felul de produse, care de care mai inovatoare. Oferta este foarte generoasă. Nu că aş fi încercat-o. O singură dată am cumpărat nişte lenjerie sexy, pe care am oferit-o soţiei mele. Atât. I-a plăcut şi probabil că-i voi mai cumpăra ceva de aici, dar nu vreau să fac din asta un obicei. Doar la ocazii.
Dar prietenul meu face des cumpărături aici. Avem un ritual al nostru: stăm ore întregi, comentăm fiecare produs şi ne închipuim ce am putea face cu el. El îşi permite aproape lunar câte o „aroganţă sexuală”. Îi place să aibă ultimele „gadgeturi” în materie de plăcere sexuală: fie cătuşe comestibile, chiloţei de zahăr, vibratoare duble (unul singur şi pentru el, şi pentru ea), bile, inele, pompe, păpuşi gonflabile, dildo-uri moderne şi tot felul de alte jucării care să se potrivească cu viaţa de burlac.
Ce vreau eu să zic este că trebuie să le facem pe toate în viaţa asta. Iar a-ţi condimenta viaţa sexuală cu tot felul de jucării nu este un lucru rău sau interzis. Decât să te uiţi la alţii cum se distrează şi să regreţi că nu ai avut curajul sau tupeul s-o faci şi tu, mai bine intri pe un sex-shop online, unde nu te ştie nimeni, nu te judecă nimeni, şi îţi comanzi ce vrei tu. Curierul aduce pachetul acasă, ca pe orice alt colet, şi doar tu şi, eventual, iubita ta vă veţi bucura de ceea ce se află în el. E mai bine aşa decât să ajungi prin ziare ca o curiozitate medicală după ce ai improvizat cine ştie ce mecanism de satisfacere, nu?