Când ne cumpărăm haine, cu toţii ne dorim să fie la modă. În trend, în pas cu tendinţele, nu în urma lor. Căutăm pe la magazinele clasice, pe la cele online, dar nu ştim întotdeauna ce e la modă şi ce nu. Pentru asta ar trebui să citim şi revistele de specialitate, să urmărim defilările de modă, emisiunile de fashion şi să fim la curent cu recomandările stiliştilor şi ale creatorilor de modă. Câţi dintre noi avem timp să facem toate astea?
Există însă şi magazine online care fac astea în locul nostru. Administratorii lor se documentează, sunt la curent cu trendurile şi scot la vâzare doar imbracaminte fashion. Nu colecţii din anul trecut, nu ce se purta primăvara trecută, ci ce se poartă primăvara aceasta. Bellissima Fashion este un asemenea magazin, în care se vând haine sofisticate, care urmează tendinţele actuale în modă. Produsele se vând atât în magazinele clasice, cât şi în cel online, Imbracamintefashion.ro. Spre deosebire de alte magazine online, aici găseşti tot ce-i trebuie unei femei, în materie de îmbrăcăminte şi încălţăminte.
Iată categoriile de produse: Fuste, Rochii, Sacouri, Blugi, Camasi, Pantaloni, Pardesie, Bluze, Compleuri, Paltoane, Veste, Geci, Incaltaminte, Pantofi, Incaltaminte cu toc, Adidasi, Ghete, Sandale, Acesorii, Palarii, Esarfe, Curele, Umbrele, Genti, Posete, Plicuri.
Oferta pentru bărbaţi este la fel de generoasă: Camasi, Tricouri, Bluze, Hanorace, Pantaloni scurti, Blugi, Pantaloni, Pulovere, Incaltaminte, Pantofi, Incaltaminte casual, Adidasi, Sandale, Ghete, Acesorii, Curele, Cravate şi eşarfe.
img_8191Personal, am fost foarte încântată de secţiunea dedicată copiilor, unde găseşti hăinuţe fashion chiar şi pentru bebeluşi. De aici am cumpărat un set pentru botezul finei mele, care a avut loc în decembrie: un compleu Iridor pentru fetite, ideal pentru sezonul rece, care conţine cojocel, caciula si cizmulite din blana sintetica şi o rochita cu captuseala din bumbac.

img_8650

img_0347De pe acest site mi-am comandat eu ţinutele pe care le-am purtat de Paşte, la petrecera cu colegii de la munte. Am avut două petreceri, una de zi şi una de seară.
Pentru petrecerea de zi mi-am comandat o rochie Hermosa, de culoare roşie, un brand cunoscut, la preţul de doar 99 de lei, iar pentru petrecera de seară mi-am cumpărat o rochie neagră Atmosphere, ideala pentru un eveniment deosebit. Subliniaza perfect linia corpului si mă ajuta sa fiu provocatoare.
În concluzie, eu personal am încheiat căutările pentru magazinul online perfect pentru mine. Pe Imbracamintefashion.ro găsesc tot ce am nevoie, la preţuri reduse. Dar, cel mai important, am certitudinea că hăinuţele şi încălţările sunt la modă.