Scriam, la sfârşitul anului trecut, despre faptul că primăria oraşului meu a achiziţionat 1000 de lampioane. Acestea au fost împărţite oamenilor şi lansate în noapte de Revelion, în loc de artificii. A fost frumos, toţi au fost mulţumiţi, mai ales că fiecare a contribuit la „spectacol”. Comentam atunci că, în bugetul local, apare că lampioanele au fost cumpărate cu zece lei bucata, în timp ce, la un magazin din oraş, se vindeau cu şase lei bucata. Ei bine, acum am găsit un magazin online, unde lampioanele se vând cu trei lei bucata.
Când e vorba de bugetul propriu, fiecare cântăreşte bine pe ce dă banii. Eu, dacă aş fi cumpărat o sută de bucăţi dintr-un produs, aş fi căutat reduceri online şi aş fi găsit cea mai bună ofertă. La Primărie, însă, cel care a făcut achiziţia, nu a plătit din banii săi, ci din banii tututor locuitorilor din oraş. Mie mi se pare, în acest caz, că trebuie să ai o mai mare răspundere. Lui, probabil, i s-a părut mai uşor să apeleze la prima ofertă ivită în cale. Ori au fost alte înţelegeri la mijloc.
Acum să vă spun despre Magazincureduceri.ro pe care tocmai l-am găsit pe Internet. Aici se vând tot felul de produse, în special o gamă foarte largă de produse electronice la calitate de cinci stele: aparate de injectat tutun, lasere, lanterne, ţigări electronice, aparate de măsură, binocluri, tastaturi, boxe au alte dispozitive din domeniu.
022.1-228x228Eu de exemplu mi-am comandat un aparat de ultrasunete împotriva câinilor, care a costat doar 34,90 de lei. Este dotat cu un puternic emiţător de ultrasunete, dar şi cu led-uri ultra strălucitoare pentru alungarea animalelor, ceea ce se poate realiza şi prin efectul optic al flash-urilor puternice.
Este suficient să apăs o tastă şi semnalele ultrasonore vor acţiona asupra sistemului auditiv al câinilor provocându-le o senzaţie de neplăcere fără a le cauza probleme fizice sau psihice. Raza de acţiune este de 12 metri.
Soţul meu şi-a luat un kit de ţigară electronică la doar 69,90 de lei. La ea a primit şi un încărcător şi o sticluţă cu cadou.
Toţi căutăm oferte şi promoţii. Ne iau ochii bannerele care le anunţă, dăm banii pe produse de care poate nu avem nevoie, doar pentru că sunt la reduceri. Pierdem timp căutându-le, prin toate site-urile cunoscute. Dar ce faci câd găseşti un magazin care are doar reduceri? Îl pui la bookmarks, intri pe ele la intervale regulate şi spui şi altora despre el. Aşa cum fac eu acum.