Nu e şofer să nu o fi păţit-o. Fie a fost pana prostului (a uitat sau nu a avut destui bani să pună benzină), fie o defecţiune la motor, fie bateria s-a consumat din cauză că a uitat farurile aprinse. Cam toţi am rămas pe drum şi am cerut ajutor pentru a fi tractaţi.
Când eşti aproape de casă, îţi permiţi să chemi un vecin sau un prieten cu o maşină puternică, un lanţ şi un cârlig, să te tracteze. Se găseşte cineva să te ajute. Ce te faci însă când eşti la mare distanţă de casă? Pleci din Prahova şi ţi se strică maşina prin Timiş! Ce faci? Nu poţi să-ţi chemi rudele de acasă, benzina pentru un drum te-ar costa prea mult şi, în plu, e greu să găseşti pe cineva dispus să piardă o zi doar pentru a te tracta pe tine, mai e şi cazarea, şi masa. Cheltuieli inutile, când ai la dispoziţie o soluţie mai bună.
Faci ca mine. Îţi suni colegul de facultate care stă în Timişoara şi îi ceri numărul unei firme serioase de tractări auto. Ţi-o dă, vine să te tracteze şi afli că firma se ocupă şi de transport marfa Timisoara.
Am uitat să vă spun că eu, şoferul, conduceam o camionetă plină cu mobilă. Făcută de socrul meu, pentru a participa la un târg în Timişoara. Era mare bai dacă nu ajungeam cu ea la timp, a muncit patru luni să o facă, a migălit-o şi spera să ia ceva bani pe ea…
tractari-microbuze-si-camionete-copyCu ajutorul celor de la Tractări Timiş am rezolvat problema. Mi-am trimis camioneta la un service auto şi mobila la târg.
Acum să vă spun despre firma „salvatoare”. Tractari Auto Timisoara este o companie cu o vastă experienţă în domeniu. Angajaţii sunt dispuşi să soluţioneze dificultăţile întâmpinate şi să fie alături de clienţi ori de câte ori au nevoie. Asigură servicii NON STOP 24/7 de de transport autovehicule avariate sau noi. Remorcarea vehiculului pe platformă se face în condiţii de maximă siguranţă, transportul acestora fiind realizat cu ajutorul autospecialelor echipate in mod corespunzator. De asemenea, ei efectueaza servicii de transport marfa, transport urban, transport interurban şi transport international in cadrul statelor UE.
Principalul lor atu îl reprezintă rapiditatea şi promptitudinea serviciilor de tractări auto, dar şi experienţa în domeniu, calităţi ce le-au adus contracte importante de-a lungul activării pe piaţă şi un portofoliu impresionant de clienţi si parteneri în toata tara.
Pentru transporturile în România sau în afara României, plata se face la Km, iar pretul variază in functie de greutate si volumul marfii.