Tags


Dat fiind faptul că din ce în ce mai multă lume adoptă stilul sport-urban m-am gândit că ar fi folositor să caut şi eu nişte încălţăminte de acest gen. Poate se lipeşte de mine şi ajung şi eu în pas cu trendul. Din documentarea făcută în acest scop am aflat că Stilul urban (sau hip-hop fashion) este stilul care a apărut şi s-a dezvoltat în rândul tinerilor afro-americani din suburbiile metropolelor americane. Caracterizat prin piese vestimentare supra-dimensionate (pantaloni largi, flanele XXL), accesorii cât mai strălucitoare şi mari (cu numele purtătorului la vedere – pe curea, pe lanţ, pe inele), şepcile baseball-cap şi pantofii sneakers (piesă reprezentativă a acestui stil).
Ok, să analizăm. Dintre toate astea, să zicem că aş alege pantofii sport. De altfel am văzut că mai toţi designerii şi vedetele din întreaga lume au renunţat primăvara aceasta la tocurile ameţitoare, în favoarea pantofilor sport, cu talpa joasă. În acest sezon, chiar şi cele mai classy branduri fac apel la incaltamintea sport, pentru a evidenţia un stil vestimentar dezinvolt şi foarte chic.
pantofi-dama-sport-albDin piele sau din material textil, ultra coloraţi sau cu imprimeuri care mai de care mai ingenioase, pantofii sport sunt vedetele podiumurilor de modă în acest sezon! Pe blogurile de modă sau de street style, cele care oglindesc vestimentaţia oamenilor din toată lumea, au început să apară din ce în ce mai multe fotografii cu personaje care şi-au accesorizat îmbrăcămintea foarte stylish cu o pereche de pantofi sport.
walkin-150x150Cu toate că, la o prima vedere, ai fi tentată sa asociezi încălţămintea sport la o ţinută în acelasi stil, fashionistele ne demonstrează că aceşti pantofi au fost adaptaţi ţinutelor cotidiene şi sunt permişi chiar şi în outfiturile mai elegante, feminine.
Deci, aşa rămâne. Îmi cumpăr nişte pantofi sport. Noroc că magazinul meu preferat de încălţăminte, WalkIn, are o ofertă sănătoasă de tot felul de modele.
pantofi-dama-sport-cu-strasuri-negruCu o talpă de 1-2 centimetri înălţime, din piele, piele întoarsă sau diverse combinaţii textile, aici găseşti cele mai în voga modele de pantofi sport. Evident, nu voi deveni una dintre acele domnişoare în colanţi sclipicioşi şi “adidaşi” în picioare. Însă pe WalkIn am văzut vreo trei perechi care mi-au plăcut şi pe care doresc să-i achiziţionez. În plus, never say never. M-am gândit chiar la o combinaţie între casual-elegant şi urban, dar asta pe viitor.
Destinată celor mai îndrăznete iubitoare de pantofi, încalţămintea sport poate deveni o declaratie de stil, în combinaţia potrivită, astfel că poate fi momentul oportun să îţi lasi imaginaţia sa debordeze şi să o adopţi în ţinutele tale.
Tu ai deja o pereche de pantofi sport în garderobă?

