Tags


Am tot comandat de pe Kurtmann, de când m-am obişnuit să-mi cumpăr haine online. Am devenit dependentă de hainele de la Zara sau Bershka, dar şi de magazinul lor online, unde intru din când în când ca să văd noile colecţii.
Prima comandă am dat-o acum trei ani, o cămaşă Zara pe care în mall o văzusem cu vreo 30 de lei mai scumpă. Şi, de atunci, îmi tot cumpăr de la ei.
bMagazinul online Kurtmann.ro a fost lansat în anul 2008 sub denumirea de KRTShop.ro si este unicul outlet online care comercializează câteva dintre cele mai importante mărci de fashion cunoscute la nivel international (Bershka, Zara, Mango, Stradivarius). Acest site este locul potrivit de unde poţi cumpăra haine frumoase la preturi de necombătut, reducerile ajungând în unele cazuri chiar şi la 60%.
Kurtmann.ro pune un mare accent pe relaţia cu clientul, încrederea şi respectul fiind doi dintre factorii principali care stau la baza acestei conexiuni. Preţurile atractive si serviciile de înaltă calitate fac din acest brand unul dintre cei mai dinamici jucători de pe segmentul fashion. Asta mi-a plăcut şi mie la ei, că au fost întotdeauna corecţi. Şi când am avut de returnat un produs, şi când au aplicat reducerile… Da, ştiu ca cele mai multe magazine online îşi scriu mare pe pagină cât de profesionişti sunt, însă Kurtmann mi-a dovedit acest lucru în nenumărate randuri atunci când am fost pusă în situaţia să schimb produsele cu alte mărimi. jApoi am apelat la un truc: mă duceam în mall şi probam aceleaşi produse, dar care erau şi cu 30% mai scumpe, apoi veneam acasă şi le comandam de pe Kurtmann. Ştiu, nu e prea elegant ce făceam eu, dar vă asigur că acum nu mai fac, deoarece m-am obişnuit cu mărimile lor şi ştiu exact ce să comanda ca să-mi vină bine. Oricum, Kurtmann acceptă returnarea produselor fără nicio problemă şi fără întrebări idioate (cum mi s-a întâmplat recent în cazul unui magazin). Returnarea produselor este posibilă în termen de 10 zile şi nu se plăteste returul.
logosus1Kurtmann returneaza banii in termen de 10 zile, în cazul în care nu vă mai doriţi un anumit produs. Iar la orice comandă care depăşeşte 190 lei, Kurtmann oferă transport gratuit. Eu zic că este destul de bine şi avantajos, ţinând cont că taxele de curierat sunt în jur de 20 de lei. Mai bine ne mai cumpărăm noi o pereche de tenesi sau ceva cu 20 de lei decât să ii dăm la curier, nu?
În final, vă mai spun că primăvara eu mă îmbrac de la Kurtmann. Şi vara, şi toamna, şi iarna. Că sunt produse de calitate şi convenabile ca preţ.