Tags

,


Avem impresia că atunci când trebuie să cumperi un produs de lux, trebuie să te duci în magazin. Să-l vezi, să-l simţi, să probezi, să te fâţâi puţin prin magazin, cu un asistent de vânzări după tine. Cum se face la noi, în magazinele de pe centru.
V-am zis că nu îmi place felul ăsta de shopping? Când eşti luat din uşă, îndrumat, consiliat, îmbrăcat şi dezbrăcat de un vânzător care se preface că este amabil, pentru că ştie că e filmat de şef? Care-ţi recomandă anumite branduri şi îţi dau de înţeles că aia trebuie să porţi, neapărat ce poartă toată lumea?
Nu, eu de vreo cinci ani îmi cumpăr haine doar online. Nu sunt bune? Le returnez! E ca şi cum aş proba acasă, fără să mă sâcâie nimeni, şi am şi părerea soţului!
Dar haine de lux online?- mă întrebaţi. Da, am un magazin online şi pentru asta. Wardrobe B, o colecţie de branduri adunate în acelaşi loc. Stai în fotoliu, în faţa laptopului şi îţi alegi o bluză de la un brand, o fustă de la altul, adică îţi creezi un stil propriu, cu produse de calitate. Nu te gândi că sunt aceleaşi branduri de care auzi în fiecare zi şi de care piaţa este saturată. Ci de branduri care propun un stil nou si fresh, ca de exemplu genţile din lemn de acai semnate Rocio, dar şi hainele cu un stil nordic Bruuns Bazaar. Cei care au conceput acest site au început colaborarea cu Atos Lombardini si La Kore, două branduri apreciate în lumea modei italieneşti şi nu numai, dar şi Baum und Pferdgarden – un brand nordic, care a câştigat multe premii pentru design-urile inovative, Isharya un brand de accesorii din San Francisco şi alte câteva branduri care se bazează pe calitate.
Femeia care se identifică cu stilul propus de Wardrobe B este acea femeie care recunoaşte calitatea de la o primă privire. Ea nu se teme să îşi pună în valoare feminitatea şi să încerce combinaţii noi. Este femeia de zi cu zi care ştie să poarte o bentiţă în completarea outfit-ului office. Este o femeie care îşi doreşte să capteze privirile celorlalţi dar nu prin opulenţă, ci prin distincţie şi rafinament. Este acea femeie asumată, curajoasă, care este tot timpul cu un pas înaintea modei. Este avangardistă, anticipează şi mixează cu multă creativitate piesele vestimentare, având într-un final un look elaborat şi de impact.
bratara_cu_magnet_piele_pisica_de_mare_maro_2_3Da, aceasta este femeia, aceasta sunt eu. haineCând am nevoie de haine şi accesorii de lux la preţuri de piaţă românească, atunci intru pe Wardrobe B, un spaţiu pentru cei care vor exclusivitate. Spre exemplu Isharya, acest brand de bijuterii de lux, hand-made, inspirat de Bollywood este foarte apreciat de Eva Longoria, Hillary Duff, Jenifer Lopez sau Sofia Vergara care nu se despart de aceste accesorii.
Şi încă o chestie. Majoritatea brandurilor din acest shop online sunt prezentate în exclusivitate pe piaţa din România. Adică nu le mai găseşti nicăieri.
Wardrobe B este primul magazin strict online cu produse de lux, primul concept, care încearcムsムcombatムmentalitatea românilor de a purta haine doar pentru logo sau monograme.
wardrobebŞi ştii care-i faza? Cine apreciază Wardrobe B? Stiliştii şi bloggerii! Da, bloggeri, care au un nou subiect. Femeia Wardrobe, cea care atrage, convinge, e urbană şi puternică. Vrea să cucerească lumea, prin stilul ei. Este o femeie care doreşte sムiasムdin anonimat, dar nu prin opulenţă şi imitaţie, ci prin curajul de a-şŸi asuma un stil propriu, de a purta accesorii inedite şi de a fi un trendsetter.