Tags


Aşteptam de mult timp nişte reduceri serioase. Eee, poate nu chiar atât de mult, ci chiar imediat după Black Friday, din noiembrie, anul trecut. Mi s-au stricat toate la birou, imediat după. Ăsta mi-e norocul, ştiu. Speram la cele de Crăciun, doar că şeful ne-a dat un concediu prelungit, că nu aveam activitate. Deci nu am putut să-i cer un calculator nou, dacă nu puteam să-i demonstrez că vechiul nu mai rezistă la toate sarcinile.
Nu am prins nici reducerile de la început de an, pentru că nu erau bani în buget. Nici nu m-am încumetat să deschid gura să zic ceva. Am aşteptat cu speranţă promoţiile de Paşte. Şi nu am făcut rău. Ei bine, am şi ştiut unde să caut. Pe Evomag.ro am găsit super oferte, cu ocazia Black Easter.
Selectie BlackEasterSute de produse sunt reduse chiar şi cu 50%! Cum ar fi imprimanta Epson, redusă la preţul de 499 de lei, de la 999 de lei. Am luat-o fără să stau pe gânduri. Imprimanta WorkForce AL-M200DW este dotată cu Wi-Fi şi este pregătită pentru a fi partajată în reţea, între grupuri mici de lucru, dar poate fi utilizată şi pe birourile utilizatorilor individuali, datorită designului său compact. imprimanta 2În plus, utilizatorii pot să imprime şi să partajeze lucrări de oriunde din birou, utilizând aplicaţia de imprimare mobilă Epson iPrint. Această aplicaţie simplu de utilizat le permite utilizatorilor să imprime în mod wireless de pe dispozitive smartphone şi PC-uri tabletă. Prin urmare, o va folosi tot biroul şi nu va mai fi nevoie să urcăm la etaj, pentru a ne ridica hârtiile date la printat.
Ultrabook HP Spectre XT TouchSmart 15.jpg.320Piesa de rezistenţă a cumpărăturilor mele de Paşte este un Ultrabook HP Spectre XT TouchSmart 15-4000en. De mult doream aşa ceva, deoarece este un maestru în editarea fotografiilor şi a filmelor, cu Adobe Photoshop Elements. Graţie procesoarelor Intel din a 3-a generaţie, nimic nu îmi va sta în cale. Un miracol în multitasking, cu viteză mare de procesare. Cel mai mult mă bucur că îmi voi păstra în siguranţă datele şi nu voi avea probleme. Unui coleg i s-a furat laptopul şi a pierdut toate datele. Dacă mi se va întâmpla acest lucru, pot să dezactivez de la distanţă PC-ul şi să refuz accesul la date. Apoi voi restaura foarte simplu datele, pe alt computer, cu Absolute Data Protect în combinaţie cu Intel® Anti-Theft [3].
produse_gsmnet_6827956.jpg.320Dacă tot eram pe Evomag şi tot amânam cumpărarea unui tensiometru de mult timp (acum că am trecut de 35 de ani, simt eu că e necesar) am comandat şi un astfel de aparat, din categoria „îngrijire personală”. Nu am rezistat nici la aparatul de îndreptat părul Philips, pe care l-am găsit la un preţ foarte bun – 227 de lei.
Firma mi-a plătit ultrabook-ul şi imprimanta, iar eu tensiometrul şi placa pentru păr.
Dacă doriţi şi voi să beneficiaţi de Black Easter, aflaţi că mai aveţi timp, până pe 22 aprilie să faceţi comenzi. De Black Easter, clienții evoMAG pot cumpăra la reducere telefoane mobile, tablete, laptopuri, televizoare, imprimante, multifuncționale, roboți de bucătărie, aspiratoare, produse de îngrijire personală și multe altele. Spre exemplu, cei interesați, pot cumpăra smartphone-uri cu 369 lei, roboți de bucătărie la 249 lei, aspiratoare la 129 lei, televizoare LED cu diagonala de 81 de cm cu doar 999 lei.
Spor la cumpărături şi Paşte fericit!