Tags

,


Îmi aduc minte şi acum, cum mi-am prins eu bona furând, cu ajutorul camerei web. Da, aia micuţă, de la calculator. Vedeam peste tot ştiri cu bone care se purtau urât cu copiii, aşa că am zis să verific şi eu. Am lăsat camera conectată pe mess şi, de la serviciu, am văzut că bona se comporta foarte bine cu fiul meu, se jucau non-stop, dansau amândoi cot la cot, au făcut chiar şi aerobic. În schimb, mă fura. Umbla prin hainele din şifonier şi aduna toţi banii rămaşi prin buzunare.
Îmi aduc aminte reacţia ei, când i-am zis că ştiu tot ce a făcut în ziua aia. Am început cu lucrurile bune şi am terminat cu cele rele. S-a ridicat, şi-a luat geanta şi a plecat. Nu am mai văzut-o de atunci, nici măcar să-şi ceară salariul.
Mi-am dat seama atunci cât de important este să iei toate măsurile pentru a-ţi ştii familia în siguranţă. Instalarea unui sistem de securitate şi supraveghere a casei a devenit mai mult decât o necesitate. Avem nevoie de astfel de sisteme, deoarece suntem responsabili pentru siguranţa noastră şi a celor din jurul nostru. Şi … nu ştii de unde sare iepurele. Eu credeam că-mi bate copilul, dar ea îmi şterpelea banii din buzunare.

Pe timp de noapte sau atunci când suntem plecaţi de acasă, sistemul de detecţie la efracţie va fi receptiv la o încercare de intrare prin activarea alarmei. Conectată la un dispecerat, echipa de intervenţie rapidă şi politia va fi alertată în momentul efracţiei. Echipamentele de avertizare acustică şi luminoasă oferă, de asemenea, o protecţie sporită chiar prin factorul de intimidare.

Pentru realizarea unei protecţii eficiente, este necesară suplimentarea sistemului de alarmă cu un sistem de supraveghere cu camere video. Evident, treaba mea cu camera web a fost o treabă de amator. Să vedeţi acum ce arsenal am. Mi-am pus un sistem de supraveghere video interior, în momentul în care m-am decis să renovez casa. Urma să am meşteri în locuinţă şi am auzit multe poveşti cu zugravi care s-au întors la locul faptei, pentru a prăda casa.
Aşa că mi-am luat un kit de supraveghere video DVR DAHUA 5104H si 4 camere video, prin care pot să vizualizez, în timp real, la rezoluţie full HD, tot ce se întâmplă în casa mea, când sunt în deplasare.
Kit_5104H_4_CK40Dintre toate sistemele tehnice de securitate, cel video oferă cele mai spectaculoase rezultate. Spre deosebire de alte sisteme, acesta oferă identificarea persoanelor şi acţiunilor suspecte şi dovada înregistrată a producerii evenimentului prejudicios. Imaginile pot fi vizualizate din orice colt al lumii, la orice oră, prin internet şi sunt stocate, pentru a fi accesate şi utilizate ulterior. Nu m-a costat mult. Mai puţin decât credeam.
I-am anunţat pe zugravi că am sistem de supraveghere video şi că-i monitorizez de la serviciu. Ştiţi ce bine a mers treaba? Nu au tras de timp, nu au băut sau fumat în casă, au fost extrem de curaţi şi atenţi cu mobila, nici nu vorbeau de frică să nu zică ceva nepotrivit. Se uitau tot timpul la cameră, de parcă doreau să vadă dacă mai erau acolo. Erau, la fel şi eu, care-i urmăream într-un colţ al monitorului, la birou. E chiar amuzant să faci pe Big Brother-ul cu nişte oameni pe care-i plăteşti. Atunci am aflat şi eu cum se simte şefu când ne supraveghează din biroul lui.
În trei zile, zugrăveala casei a fost gata, iar casa mi-a fost predată cu toate posesiunile în ea.

alarmaUrmătoarea investiţie în protejarea casei va fi un sistem de alarmă fără fir, tot de la Ultramaster.
PROFI JK-06 produs de Jablotron este certificat în clasa 2 de securitate şi este destinat să securizeze perimetrul unei case sau al unei firme. Se instalează simplu şi neinvaziv, se programează şi se operează foarte uşor, are o autonomie mare a detectorilor (peste 1 an), folosindu-se baterii alcaline obisnuite. Acesta oferă o securitate deplină, prin monitorizarea completă a comunicaţiei radio, integrităţii fizice a elementelor componente precum şi a comunicaţiilor telefonice.

Luna viitoare îmi voi lua şi un interfon, iar mai încolo poate şi o automatizare porţi. Nu există limite când vine vorba de protecţia casei şi a membrilor familiei!