Tags

,


Ce îi trebuie unei femei pentru fericire deplină? Psihologii americani au constatat că pentru ca o femeie să fie fericită, ea are nevoie să-şi cumpere minimum trei perechi de pantofi pe săptămână.
Vi se pare mult? Mie, da. Dar dacă am discuta doar despre câteva săptămâni din primăvară, nu mi s-ar mai părea aşa mult. Mai ales în apropierea sărbătorilor pascale, stocul de hăinuţe şi încălţăminte trebuie împrospătat.
Unii zic că viaţa mondenă se măsoară în câte evenimente pe zi ai, alţii răspund că viaţa bogată se rezumă la câte perechi de încălţăminte îţi poti oferi. Adevărul îl avem fiecare din noi în realitatea proprie.
pantofi-dama-din-piele-naturala-maroIarna sunt în stare s-o duc chiar şi în 2-3 perechi de cizmuliţe sau botine, dar primăvara vreau cât mai multi pantofi, pantofi coloraţi…şi cât mai sofisticaţi. De exemplu, pentru petrecerea de Paşti vreau această pereche de pantofi de dama cu toc, din piele naturală, de culoare maro, de pe WalkIn.
V-am zis unde mergem? La Moeciu, la o pensiune modernă, unde vom hrăni şi animalele, vom cutreiera dealurile, dar ne vom şi distra elegant, la petrecerea dată de noul nostru partener de afaceri. De ce mi-am ales perechea aceasta? Îmi place culoarea, am o geantă de aceeaşi nuanţă şi îmi doresc de mult timp nişte pantofi cu asemenea model.
Pe lângă aceşti pantofi, am pus în coşul de cumpărături şi două perechi de balerini din piele întoarsă, necesari pentru drumeţiile de a doua şi a treia zi de Paşti. Cum era? Trei perechi pe săptămână, ca să fiu fericită? Adică mi-am cam făcut norma pe săptămâna asta, nu?

Ok, dar acum nimic nu mă împiedică să dau sfaturi şi altora. În funcție de preferințele fiecărei purtătoare în parte, dar și de durata de timp în care urmează a fi încălțați, pantofii trebuie tratați cu maximă seriozitate, căci alegerea nepotrivită ne poate costa mai mult decât o durere fizică, ce riscă a ne strica toată buna dispoziție de a mai participa la eveniment până la capăt. Niciun sfat nu este prea mult, aşa că hotărâţi-vă ce alegeţi din oferta WalkIn pentru primăvara asta:

Pantofi platformă
Sunt la modă şi sunt preferaţii mei. Sunt primii pe listă pentru cele trei perechi de săptămâna viitoare. Nicio pereche nu mă face să mă simt atât de sigură pe mine. Cu tocuri, dar comozi în acelaşi timp – combinaţia perfectă!
platforme-dama-alb

Balerini
balerini-dama-verdeCei mai comozi balerini ori pantofi cu toc mic sunt pe WalkIn. Şi din piele naturală, şi din cea sintetică, toţi sunt perfect lucraţi şi de o calitate care se vede cu ochiul liber. Decupajele și tocurile cu imprimeuri grafice le dau o notă jucăușă. Pot fi comandați în diverse tipuri de culori, texturi și alegând mărimea potrivită de toc. Sunt potriviți pentru birou doar dacă lucrezi într-un mediu mai creativ. Cel mai bine ar fi să îi porți la ieșirile cu fetele pentru că sigur vor deveni subiect de discuție între voi.

Pantofi care au o culoare puternică
pantofi-dama-din-piele-naturala-intoarsa-rosuSunt simpli, dar puternici. Croială clasică, dar culoare îndrăzneaţă. Dacă pantofii tăi sunt simpli, fără nici cel mai mic accesoriu, atunci scoate-i în evidenţă alegând o culoare puternică. Optează pentru roşu aprins, siclam, verde smarald, mov sau albastru.

Pantofi negri, clasici
pantofi-dama-piele-naturala-intoarsa-negruDacă eşti o fire clasică, dacă nu eşti genul de femeie care vrea să iasă în evidenţă cu orice chip, poţi opta pentru o pereche de pantofi negri, simpli. Alege un model cu toc pentru că îţi vor da un aer distins şi elegant.

Pantofi stiletto
pantofi-dama-stiletto-bejUrca-te pe tocuri şi fii vedeta serii! Pantofii stiletto sunt extrem de sexy, vei acapara toate privirile, însă trebuie să tii cont de faptul că, uneori, pot fi obositori şi pot cauza dureri musculare. Poarta pantofi cu toc stiletto, doar dacă eşti invitată la o petrecere la restaurant. Pentru o petrecere în club nu sunt indicaţi.

Orice ai dori, ai de unde alege. Oferta de pe WalkIn este pentru toate gusturile şi toate buzunarele!