Tags

,


Mi-am cunoscut iubitul la petrecerea de Halloween. Eu eram Bella din Twillight, iar el era Eduard Cullen, vampirul. Amândoi aveam ochii roşii.
– Lensa? – mă întreabă el
– Lensa! – îi răspund.
Nu, nu este vreo parola de-a vampirilor. Este magazinul online de unde ne-am cumpărat lentilele de contact, pentru a intra în pielea personajelor. Am avut, astfel, un prim subiect de discuţie. Ne-am descoperit unul pe altul, nu numai că eram fani ai seriei cu adolescenţi vampiri, dar şi că făcusem o pasiune pentru lentilele de contact.
edward-cullenEdward Cullen este un romantic de 17 ani, ai cărui ochi sunt negri, atunci când este înfometat, şi de culoarea chihlimbarului, când nevoia de hrană este satisfacută, el hrănindu-se doar cu sânge de animale. Într-una dintre secvenţe, Edward apare, însă, cu ochii roşii, ca şi cum ar fi făcut parte din garda Voluri, cei care se hrănesc cu sânge uman. Doar un fan adevărat ar fi ştiut asta, aşa că mi-am dat seama că îmi găsisem perechea. La petrecere, iniţial. Apoi, pentru viaţa de zi cu zi.
A fost frumos să ne descoperim personalitatea, sub lentilele de contact. El are patru perechi, eu şase. În acest moment ne cunoaştem exact cum suntem, dar ne reîndrăgostim de fiecare dată când ne schimbăm lentilele. Alţii îşi cumpără jucării sexuale, costumaşe sexy… Noi ne schimbăm culoarea ochilor.
Eu am ochi verzi, la fel ca ai lui Kristen Stewart, actriţa din film, care poartă lentile de contact pentru a obţine nuanţa cafenie. De asemenea, actorii care joacă rolurile membrilor familiei Cullen poartă lentile de contact de culoarea albastru-topaz.
Trebuie să recunoaştem că ochii personajelor au avut un mare rol în succesul seriei. Lentilele de contact colorate ne permit să ne schimbăm culoarea ochilor parţial sau în totalitate. Lensa.ro ne pune la dispozţie o întreaga gamă de culori şi nuanţe de lentile colorate perfecte, pentru un look subtil de zi sau un look îndrăznet, cu efecte speciale.
Înainte de a le purta, aveam ideea preconcepută că aceste lentile ar fi scumpe. M-am înşelat total. O pereche de lentile colorate costă de la 60 de lei în sus, mai puţin decât o vopsire a părului la salon, decât o pereche de blugi şi de sute de ori mai puţin decât o operaţie estetică. Cum e să dai 60 de lei şi să-ţi găseşti dragostea adevărată?
Magazinul Lensa mi-a fost recomandat de către un prieten actor şi la fel fac şi eu, ori de câte ori am ocazia. Lensa.ro pune la dispoziţie o gamă variata de culori şi texturi de lentile colorate – de la aspect natural până la lentile cu efecte speciale.

Cele mai colorate lentile de contact sunt proiectate astfel încât să redea aspectul natural al părţii colorate a ochiului, numită iris. Dat fiind faptul că irisul este alcătuit din forme pline de culoare şi linii, unele lentile de contact colorate sunt dotate cu o serie de puncte mici, forme şi linii colorate dispuse radial, pentru a arăta cât mai aproape de natural. Centrul lentilei, partea care se afla pe iris, este clar, astfel încât purtătorul să poată vedea.

Lentilele colorate Lensa vin în trei tipuri de nuanţe:

Nuanţe accesoriu

big-eyes-party-green-200x200Aceasta este nuanţa solidă, dar translucidă, care este puţin mai închisă decât o lentilă incoloră. După cum sugerează şi numele, o nuanţă accesoriu are menirea de a spori culoarea naturală a ochilor. Lentilele de contact Lensa colorate cu acest tip de nuanţă sunt potrivite pentru cei care au ochii de culoare deschisă şi doresc să îşi scoată în evidenţă culoarea naturală a ochilor.

Nuante opace

trublends-turqoise-200x200Lentilele colorate Lensa cu nuanţe opace sunt non-transparente şi pot schimba complet culoarea ochilor. De exemplu, dacă ai ochii negri, vei avea nevoie de acest tip de lentile de contact colorate pentru a-ţi schimba complet culoarea ochilor.
Lentilele colorate cu nuanţe opace vin într-o varietate de culori, inclusiv căprui, verde, albastru, violet, mov, maro şi gri.

Nuante de efect

sclera-gremlin-200x200Lentile de contact colorate în nuante opace nonconformiste sunt folosite la spectacole de film, teatru, pentru a crea efecte speciale (vezi Avatar şi seria Twilight). Cu aceste lentile de contact poţi crea şi tu efecte speciale la o petrecere de Halloween, unde, te poţi transforma temporar într-un extraterestru sau un vampir.

Cum sa alegi culoarea potrivită a lentilelor de contact

Culoarea lentilelor de contact care ţi se va potrivi cel mai bine depinde de culoarea părului şi a pielii tale, dar, în cele din urmă, depinde de aspectul pe care doreşti să îl obţii- subtil şi cu aspect natural sau dramatic şi îndrăzneţ.