Tags


Am auzit de machiajul mineral în 2010, ca fiind metoda alternativa şi mult mai sănătoasă la produsele cosmetice tradiţionale. Atunci, nu l-am găsit pe nicăieri, la niciun salon de cosmetică din Ploieşti şi asta pentru că era o noutate, o inovaţie. Şi ca orice lucru nou, avea nevoie să se impună pe piaţă, să convingă.
sapunAcest tip de machiaj este unul natural, în compozitia produselor intrând doar ingrediente minerale. Compuşii chimici, conservanţii, acloolul, colorantii şi parfumul, pe care îi intâlnim in produsele de makeup obisnuite, lipsesc din compozitia unui machiaj mineral.
Folosirea cosmeticelor naturale este un lucru care devine din ce în ce mai popular în 2014 şi pe bună dreptate. Studiile au arătat că substanţele chimice prezente în machiaj sau alte produse cosmetice sunt responsabile nu doar pentru iritaţii ale pielii şi alergii, dar pot de asemenea agrava astmul sau pot influenta alte boli grave. Pe termen lung, aceste substanţe chimice nu vor face altceva decât să ne îmbătrânească şi să ne distrugă pielea.

Pe mine m-a facut curioasă încă de când am auzit despre el, mai ales ca am un ten sensibil, care nu se împacă prea bine cu multe dintre produsele de machiaj. Curând am găsit şi un magazin online de unde să le cumpăr şi să le folosesc acasă, singură.
Skin Priority este un magazin online de produse cosmetice 100% naturale (fără parabeni, ftalati, derivate petrol şi uleiuri minerale, parfumuri şi coloranţi sintetici, uree, lanolina, sodium lauryl sulfate, etc.) Toate produsele sunt atent selecţionate şi nu sunt acceptate dacă ele conţin ingrediente sintetice sau elemente interzise de Ministerul Sănăţii.
Majoritatea produselor cosmetice obişnuite cuprind pe lângă conservanţi, derivaţi din petrol, şi o întreagă gamaă de elemente sintetice şi chimice care pot avea asupra pielii reacţii adverse. Pe lângă acest aspect, cosmeticele naturale sunt mai eficiente, deoarece se fabrică din materiale organice (culturi de plante crescute fără organisme modificate genetic) de înaltă calitate şi au o mai mare concentraţie în substanta activă, ajutând pielea astfel să se regenereze mai bine şi protejând-o asupra factorilor externi.
Şi uite aşa am renunţat eu să mai merg la saloane pentru tratamente cosmetice şi am ajuns să folosesc machiajul mineral, mult mai sănătos pentru corpul meu. De când sunt client fidel al magazinului Skin Priority nu am mai avut probleme cu faţa.
Machiajul mineral se găseşte sub formă de pudră, iar ingredientele folosite sunt anorganice, adică impiedică dezvoltarea bacteriilor şi a microbilor de la nivelul tenului.