Tags

, ,


Dacă vrei să faci o nuntă, cu cât timp înainte trebuie să faci rezervare la un restaurant? M-a întrebat şi pe mine cineva şi chiar m-a făcut curioasă. Aşa că o sun şi eu pe sor-mea şi o întreb, că ea face nuntă anul acesta. Ea stă în Bucureşti, unde îmi închipui că e şi mai mare înghesuială…
– Cum stai cu pregătirile?
– Bine, acum, dar putea fi rău…
– Şi tu te-ai trezit târziu cu închiriatul sălii?
– Cum ai ghicit? Am umblat la toate restaurantele, am sunat peste tot şi totul era ocupat cu cel puţin un an şi jumătate înainte. Era să mă dau bătută, dar dacă mai amân nunta voi trece de 30 de ani. Când mai fac copii, când îi mai cresc? Din întâmplare, am descoperit un portal cu multe date despre nunţi, Ghidul-nuntii.com, care contine toate cele necesare planificării unei nunţi. Şi aşa mi-am găsit locaţia potrivită. Şi ce să vezi, este chiar lângă biserică, aşa că limuzina nu ne va costa prea mult!
– Cum adică un portal? Ce conţine el?
– Totul despre organizarea unei nunţi. Servicii foto-video, restaurante nunti, localuri botez sau aniversări, decoraţiuni, muzică, machiaj, ţinute de nuntă, rochie de mireasă, lecţii dans, aranjamente nuntă, catering, lumânări, torturi nuntă, invitaţii, mărturii… chiar şi destinaţii pentru luna de miere. În fine, orice ţi-ar putea trece prin cap că ai avea nevoie la o nuntă găseşti aici.
– Ce bine că l-ai găsit!
– Da, din acel moment, sarcina mea este mult mai uşoară. Tot aici am găsit şi nişte organizatori evenimente ieftini, cu care mă înţeleg foarte bine. Am urmărit toate noutăţile şi ofertele prezentate de firmele înscrise pe portal şi am făcut câteva afaceri formidabile! Voi avea o nuntă aşa cum mi-am dorit-o. În stil veneţian, elegantă, inteligentă, exact cum merit.
– Să nu fie prea pretenţioasă nunta ta, să ne şi distrăm!
– Nu, nu va fi fiţoasă. Voi avea un DJ profesionist, care nu va lua nicio pauză şi ne va distra toată noaptea. Am vizionat şi câteva programe artistice şi cred că voi alege două perechi de dansatori profesionişti, dar şi un magician. E ultimul trend să ai un moment de magie la nuntă…
– Cum va fi mâncarea? Tradiţională?
– Va fi un amestec de mâncare vegană cu tradiţional românească. Ştii că viitorul meu soţ este vegetarian, ca şi restul familiei lui. Nu m-aş mira dacă mâncarea fără carne va avea un mare succes, deoarece am descoperit o firmă de catering care face un meniu excepţional. Bineînţeles, tot pe acest portal i-am găsit!