Tags


Unii oameni nu se gândesc să-şi cumpere lucruri noi de îmbrăcat decât când au vreo ocazie. Când sunt invitaţi la o petrecere sau un eveniment deosebit şi trebuie să arate bine. Să facă impresie.
Aşa cum voi face eu, de Paşte. Şeful dă o petrecere la munte. Vom merge la slujba de înviere la biserica din sat, vom mânca miel la proţap, vom încondeia ouă. Ne vom întoarce la tradiţie, cum zice şeful, dar vom şi munci, deoarece, la petrecere, ne vom întâlni cu nişte parteneri de afaceri noi. Pe care va trebui să-i impresionăm, cu ideile noastre.
În mod normal, nu ar trebui să fie o dilemă cu ce mă îmbrac: e doar un party, ar spune unii. De fapt, nu este… Voi fi văzută de partenerii de afaceri, de colegi, de superiori şi de clienţi. Oricât aş dori să îmi iau doar haine lejere în bagaj, trebuie să îmi cumpăr o ţinută care va face impresia potrivită: profesionalism şi stil.
Iar aici, interveniţi dumneavoastră, cititorii! Vreau să mă ajutaţi să aleg o rochie! Da, eu voi prezenta trei rochii alese de pe Glittio.ro, iar dumneavoastră spuneţi care este cea mai potrivită pentru o petrecere de Paşte, cu colegii de birou, dar şi cu persoane noi, pe care trebuie să le impresionez. Şi cum, adineauri, şeful m-a anunţat să-mi iau şi costumul de baie, pentru că va mai fi încă o mini-petrecere, la piscină, voi posta şi trei costume de baie.
Ce hotărâţi, aia fac.

Este primăvară, sezonul care ne permite să ne punem în valoare siluetele, arătând puţin mai multă piele, purtând haine mai mulate sau mai transparente. Glittio ne pune la dispoziţie o gamă variată de rochii elegante, modele pentru toate gusturile şi toate tipurile de siluete. Culorile vii şi diversificate, dar si materialele de bună calitate sunt doar două motive pentru care apelez mereu cu încredere la magazinul online Glittio.ro.
Hainele pe care le purtăm sunt mărci ale personalităţii şi ştim ca aceasta este un factor important în relaţiile cu ceilalţi. Aşa că voi face o selecţie de trei rochii, care să îmi pună în valoare feminitatea, dar să spună câte ceva şi despre personalitatea mea.
Prima rochie este de la Zaps şi este o rochie Zaps Julieta. Mi se pare o ţinută impecabilă, simplă şi de efect. Nu voi epata, dar combinaţia de culori şi de imprimeuri va încânta privirile celor care vor fi în jurul meu.
ZAPS_JULIETTA-032

A doua rochie este de la Enny şi este verde, culoarea mea preferată. Brandul ENNY se evidenţiază prin ţinute pline de inspiraţie, ce pot fi accesorizate foarte uşor şi care asigură o ţinută impecabilă pentru orice eveniment. Mai am o rochiţă din acelaşi brand şi m-am simţit bine în ea, de câte ori am îmbrăcat-o.
Enny_17043

A treia propunere este o rochie Awama. O ţinută casual- office, rafinată si atrăgătoare. O rochie care creează iluzia de fată cuminţică, dar care poate oricând să uimească când începe să vorească şi să-şi exprime ideile.
Awama_A62_ecru-black

Nu-i aşa că va fi greu să alegeţi? Gândiţi-vă că eu le-am selectat din sute de rochii, aflate în oferta de primăvară de la Glittio.

Iar pentru că se apropie vara, Glittio.ro ne oferă câteva dintre cele mai frumoase costume de baie, foarte avantajoase ca preţ. Acestea sunt din două piese sau sunt costume de baie modelatoare, cu sisteme de prindere variate, modele şi culori pentru toate gusturile, confecţionate din materiale de calitate.
Iată trei costume de baie, dintre care tot dumneavoastră, cititorii, îl veţi vota cel mai potrivit pentru a impresiona la o petrecere la piscină !

Costum de baie Esotiq foarte chic, cu o combinaţie de culori fermecătoare. Acesta îmbină ultimele tendinţe în modă şi se disting printr-un design creativ, elegant, sofisticat şi în culori îndrăzneţe. La piscină sau la mare, pe plajă sau pe malul unui rau, acest costum de baie chic mă va face sa mă simt bine.
Esotiq_SAMAR-29935-66x

Costumele de baie Self Collection sunt perfecte pentru o petrecere cu nişte persoane pe care vrei să le impresionezi, dar cu care nu vrei să devii prea intimă. Modelul se potriveşte unei femei care ştie ce vrea şi, cel mai inportant, ştie cum să obţină ceea ce vrea.
self_s8-gri

Costumele de baie ETNA se disting prin culoare şi îmbinări sofisticate. Acestea au efect push up şi bretele detaşabile, foarte comode şi uşor de purtat.

Etna_N34_11_clear
Oferta de produse nu se opreşte aici: Glittio.ro ne pune la dispoziţie şi o gamă variată de lenjerie intimă, pijamale, cămăsi, costume, încălţăminte şi accesorii, ca să nu mai vorbim despre toate produsele disponibile pentru bărbaţi şi despre simpaticele produse pentru copii.
În plus, Glittio oferă reduceri la o gamă variată de produse: dacă hainele pe care le purtăm sunt mai puţine şi mai transparente, şi preturile Glittio sunt la fel!