Tags

, , ,


Nu mi-a plăcut niciodată să cumpăr lenjerie intimă de la magazinele clasice. Şi nu în oraşul meu, unde nu există magazine specializate, unde să se vândă doar asemenea produse. De obicei, le găseşti la grămadă cu alte haine de tot felul, cu încălţăminte sau cosmetice. În dreapta ai un bărbat care-şi cumpără blugi, iar tu eşti cu mâna prin chiloţei, încercând să găseşti o pereche potrivită. Ăsta e comerţul, în provincie, cu produse aduse din China sau Turcia, în niciun caz de calitate bună. Eu am vrut să fug de nebunia din capitală, nu dau vina pe nimeni.
costum-avanua-maya-97169Când ajung în Bucureşti, îmi fac timp şi trec şi pe la mall-uri ori prin showroom-uri. Luna aceasta am ţinut neapărat să ajung la noul show-room SevenSins, magazinul de unde obişnuiesc să-mi comand online. A fost ca un cadou de primăvară pe care mi l-am făcut singură. Când am aflat că s-a deschis noul showroom, în Str. Orzari nr. 3, Sector 2, la intersecţia dintre Calea Călăraşi şi Str. Delea Veche, m-am gândit că trebuie să fie ceva deosebit, cum vedem în filme. Şi aşa este.
showroomAm găsit cabine de probă spaţioase şi un colectiv cu experienţă de peste patru ani gata să ne ajute cu sfaturi sau să identificăm produsele care ni se potrivesc. Iar pentru că atunci când alegi piese de lenjerie intimă relaxarea este cuvântul magic, noul showroom SevenSins include şi o „zonă de relaxare” unde ne putem delecta cu o cafea.

SevenSins oferă încă din 2009 o gamă variată de produse pentru femei precum lenjerie intimă şi sexy (chiloţi, sutiene, seturi, bodystockins, babydolls, neglijeuri sau halate), costumaţii tematice, rochii sexy, accesorii, costume de baie sau bijuterii, dar şi o gamă pentru bărbaţi care include chiloţi, boxeri, tricouri de calitate superioară, articole sportive şi slipi de plajă. SevenSins este pretextul perfect să încerci ceva nou şi să achiziţionezi acele produse care pot să îţi condimenteze viata intimă şi care să îţi confere încredere.

sevensins

Iată mai multe motive pentru a cumpăra din magazinul SevenSins:

– Aici găseşti în fiecare zi peste 1000 de produse pe stoc, ce pot fi livrate în mod discret, oriunde în ţară, în 24 de ore şi pentru care poţi primi discounturi personalizate sau asistenţă promptă din partea echipei. Pe langa metodele variate de plată, magazinul online îţi oferă transport gratuit pentru orice comandă peste suma de 199 de lei.

– Ofertele curg la acest magazin de lenjerie. De Florii, de exemplu, se acordă un voucher cadou de 30 de lei tuturor clienţilor, pentru cumpărături de minimum 150 de lei.
vocuher florii

– Doar aici găseşti costume sexy pentru ambele sexe. Gama pentru bărbaţi include lenjerie sexy, boxeri din materiale speciale şi costume cu imprimeuri îndrăzneţe. Pentru femei, există zecile de modele de costume pentru toate gusturile, care îţi aprind imaginaţia. Indiferent că vrei să fii o profesoară cu cravaşă, o doctoriţă nebunatică, o asistentă provocatoare sau o dansatoare din buric, aici găseşti toate modelele.

– Producătorii de costume şi lenjerie intimă de pe Sevensins.ro sunt serioşi şi cunoscuţi: 7heaven, Andalea, Anita Berg, Chilirose, Avanua, Jamais Vu, LivCo, Lolitta, Obsessive sau Beauty Night, iar produsele sunt de calitate superioară, fabricate în Polonia. Modelele de lenjerie intimă variază în funcţie de croială, material şi culoare, slipii sunt tanga, string sau clasici, iar sutienele avantajează orice siluetă.

– Magazinul online SevenSins poate fi sursa ideală pentru cadourile de Paşte. Nu este nici un păcat să faci cadou lenjerie intimă sexy, dacă le foloseşti în dormitorul matrimonial. Alege cu grijă şi partenerul tău s-ar putea să îţi multumească exact în modurile în care nu te aştepţi. Şi este si mai uşor să faci un cadou, când există consultanţi care te pot ajuta să alegi.

– Pe Sevensins.ro ai ocazia să te consulţi cu persoane specializate, care te pot ajuta să cauţi mărimea şi croiala potrivite, iar produsele care nu sunt pe stoc vor fi comandate şi livrate în cel mai scurt timp. În orice moment, 99% dintre produsele prezente pe site există şi în stoc, iar disponibilitatea acestora se actualizează în timp real.

– Materialele folosite la fabricarea costumelor de baie, a lenjeriei, dar şi a celorlalte articole de îmbrăcăminte de pe site variază de la satin şi dantelă până la pene, poliester şi latex de cea mai bună calitate. Livrarea se realizează în 24 de ore oriunde în ţară, sigur şi cu maxima discreţie, iar orice produs se poate returna.

În concluzie, am toate motivele să cumpăr lenjerie intimă de pe SevenSins.ro. Dacă o iau din showroom, mă voi simţi ca un client special, cu un consultant lângă el, o cafeluţă pe masă şi timp suficient pentru probat. Dacă o iau din magazinul online, voi avea discreţia necesară pentru a mă simţi confortabil cu alegerile mele.