Tags

,


Prefer să fac cadouri şi nu să le primesc şi asta pentru că sunt cusurgie. Chiar dacă buna creştere mă împiedică să spun de-a dreptul că nu-mi place un cadou, expresia feţei mele – care nu se poate preface – mă trădează. Practic, dacă-mi dai o eşarfă maro cu gri, o să-ţi dai seama din prima cât de încântată sunt de ea.
Alegerea unui cadou pentru mine este cu atât mai dificilă dacă intri în categoria haine. Acolo cred că doar prietena mea, Ioana, ştie ce-mi place şi ce mi se potriveşte. Adică ea ştie care este magazinul online preferat: Glittio.

Etna_TB17_30_clearE! Surpriză! Am primit zilele trecute un costum de baie de pe Glittio. Eu am fost în general mulţumită de produsele lor, dar costumul acesta, vă jur că este ceva senzaţional. Am avut la viaţa mea tot felul costumaşe de baie, dar de niciunul nu am fost atât de încântată. O să ziceţi că exagerez. Vă înţeleg. La fel a făcut şi prietenul meu când mi-a văzut încântarea, dar, pentru că ştiam cu cine am de-a face şi că n-o să creadă până nu vede, i-am făcut o mică defilare. A zis doar atât: “mamă, mai vreau!” Şi credeţi-mă, nu e nici pe departe genul căruia să-i pese vreun pic de modul cum mă îmbrac!
banner_homepage_rochii_06062013Imediat i-am făcut o adevărată paradă de modă, cu rochiile cumpărate recent din magazinul Glittio. Toate îndeplinesc cerinţele mele: eleganţă, stil, rafinament, bun gust. În plus, multe rochii sunt la reduceri. Şi unde sunt reduceri, sunt si eu, deoarece aflu despre ele din newsletter-ul lor, primit periodic pe mail.
CELESTIA-negru-frontI-am arătat şi rochia mea neagră din dantelă (Rochie Celestia – de la Zaps), care mă schimbă total, mă face sobră, elegantă şi sigură pe mine. Îmi place mult rochia, iar felul în care se pliază pe talie conferă corpului o formă frumoasă, delicată.

Iar apoi am avut dialogul care avea să ne schimbe total relaţia.
– Deci, ca s-o nimeresc cu cadourile pentru tine, trebuie să cumpăr de pe Glittio, aşa e?
– Da, nu trebuie decât să ţii minte magazinul Glittio şi voi fi fericită când îmi vei face cadouri. Cu adevărat, nu voi mima, ca până acum.
– Şi dacă nu ţi se potrivesc?
– Nu-i bai. Le pot returna în 30 de zile. Ştiu că nu îţi place în magazine, fie ele şi virtuale, dar magazinul meu este bine construit şi uşor de utilizat. Încă de la prima accesare, clienţii sunt ghidati pas cu pas pentru a finaliza cumpărăturile lor cât mai rapid şi mai usor. Sunt trei categorii mari: bărbaţi, femei şi copii. Apoi rubricile: îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, sport, sănătate şi frumuseţe, branduri, promoţii, voucher cadou. Ai toate obiectele vestimentare listate frumos, vizibil şi, cred că special pentru bărbaţi ca tine, au şi rubrica cele mai vândute produse. Poţi să alegi produsele după brand, preţ, mărimi sau culoare. Functia de Cautare răspunde la mai multe criterii. Introduci un cuvânt cheie în câmpul de căutare aflat în dreapta meniului şi toate produsele relevante vor fi afişate automat. Criteriile populare de căutare includ brandul, genul sau mărimea.
– Şi trebuie să-mi fac cont, să-mi dau datele? Ştii că nu îmi place!
– Dacă ţi-e frică că vei avea de suferit dacă îţi vei lăsa datele, află că Glittio foloseşte SSL security encryption, encriptând toate datele personale pe care tu le oferi. Site-ul http://www.glittio.ro nu utilizează cookie-uri şi nu salvează IP-uri.
– Şi cum plătesc?
– Ramburs, în momentul primirii produselor prin curierul rapid, sau prin ordin de plată, care se va face pe baza facturii proforme emise de glittio.ro, în urma confirmării comenzii de către un consultant. Fiecare client primeşte un număr de urmărire AVB, cu care poate urmări statusul pachetului până la livrare.
– Nu ştiu dacă o să mă descurc…
– Dacă nu te descurci, ai întotdeauna un consultant care te poate ajuta. Clientii au la îndemână mai multe variante pentru a intra în legătură cu echipa Glittio (messenger, telefon, pagina de contact, Facebook) atât pentru adresarea de întrebări legate de produse, cât şi pentru asistenţă în utilizarea site-ului. Ei, nu mai zici nimic?
– Nu mai zic, deoarece cred că am descoperit ce cadou îţi voi lua de Paşte. Gata, eşti liberă să pleci, eu mai am puţină treabă aici…