Tags

,


Nimeni nu-mi dă nicio şansă.
“A, lasă că ştim noi cum faci: te duci de câteva ori şi dup-aia te plictisesti şi începi să-ţi cauţi scuze.”
Da, aşa aş face, în mod normal. Numai că, acum, asistăm la o situaţie specială. Nu mai sunt în zona mea de confort a greutăţii: 50 de kilograme. Sunt în zona despre care am avut coşmaruri toată viaţa: 55. Bine, ar fi câţiva care şi-ar da cu părerea că abia acum arăt ca o femeie, orice ar însemna asta. Nu dau nume.
Mă voi apuca de sport. Şi credeţi-mă, înainte de a face asta, m-am asigurat că nu există nicio portiţă să scap. Că nu voi avea motive să dau înapoi. Iar la mine, ştiţi cum este, nu fac nimic fără un motiv bun.
Acum pot să fac sport cât vreau. Nu pe-afară, să alerge câinii după mine, ci la săli de sport, dotate şi moderne. Da, aţi citit bine: săli de sport, că o să am abonament la toate. Nu abonamente, ci un abonament pentru toate cele 50 de săli de sport din Bucureşti care sunt incluse în programul 7 card. Adică o să am un 7card. Cui trebuie să mulţumesc pentru asta? Şefului. Ne-a luat la toţi 7card. Eu îl bănuiesc că nu a făcut-o dezinteresat, ci că vrea să ne găsească şi după program, să mai facem câteva şedinţe de lucru. Dar asta ar cam fi imposibil, doar dacă nu ne-a pus, cumva, GPS.
Să vă explic. Un 7card ajuta oamenii să facă sport în funcţie de dispoziţia pe care o au sau în functie de locul în care se află la o anumită oră. Nu trebuie să mai depindă de programul unui singur club sportiv sau de traficul din orasş pentru a ajunge la cursul de cycling sau la ora de aerobic. Cei care au inventat cardul acesta ne oferă acces, oricând dorim, la orice club sportiv din reţea, ori de câte ori ne permite agenda, indiferent unde ne aflăm. Totul într-un singur abonament!
Programul se adresează exclusiv companiilor şi angajaţilor acestora.
Dacă există un contract de colaborare între ei şi compania la care lucrezi, problema s-a rezolvat! Dacă nu, dar vrei neapărat un astfel de card, poţi să-i contactezi la adresa de mail 7card@benefitseven.ro şi ei promit că încearcă să găsească o soluţie. Sau poţi să te cuplezi cu un utilizator, deoarece nu e întotdeauna distractiv să faci miscare singur. Aşa că ei oferă fiecărui utilizator, angajat al unei companii cu care au un contract semnat, posibilitatea să înscrie un însoţitor în program.
Administratorii acestui serviciu sunt foarte flexibili. Ai găsit un club sportiv la care vrei să mergi şi nu e inclus în reţeaua 7 card? Îi contactezi, le spui la ce club sportiv vrei să mergi, iar de restul se ocupă ei.
Sunt unii parteneri afiliaţi unde ţi se va solicita o plată suplimentară, la faţa locului, pentru unele dintre activităţile oferite (înot, fotbal, spa). De obicei, suma este modică, cu o reducere semnificativă faţă de tariful standard şi oricum vei ştii despre ea de pe site, telefon sau pagina lor de Facebook. Nu există restricţii pentru numărul de discount-uri într-o zi/saptamana/luna/ iar flexibilitatea este cuvântul cheie. Ai acces oriunde doreşti, oricând îţi permite agenda! De exemplu, azi poţi merge la fitness, mâine la kangoo jumps, poimâine la tenis şi lista e deschisă.
appAstăzi am aflat ceva care mă va motiva şi mai tare. Ştiţi că am o rivală la serviciu, una cu care sunt în competiţie la toate proiectele. Mi se părea mie că se mai îngrăşase, i-am şi spus, dar ea nu şi nu, că mi se pare. Ei uite acum aflu că ea a aflat de programul ăsta cu 7card, a completat secţiunea Vreau 7card de pe site-ul lor, iar ei l-au contactat pe şeful nostru. Şi uite aşa ne-a făcut carduri la toţi!
Acum vreau să vă spun că mă apuc de sport la modul serios. Mi-am cumpărat şi echipament: adidaşi, bustieră şi colanţi.
Nu puteam să mă resemnez şi să pun kilograme pe mine, în continuare. Deşi cineva îmi spune, în fiecare zi, că sunt frumoasă, eu nu mă simt aşa. Cele cinci kilograme îmi apasă pe creier. Le văd în oglindaă. Ştiu unde s-au cuibărit. Îmi vine sa iau dalta şi să le jupoi.
Am decis că, decât să stau să mă plâng şi să mă vait pe la toata lumea “vai, ce grasă sunt” şi să nu văd decât reacţii de genul “grasă nu esti, nebună da”, mai bine m-apuc de sport. Cu cât înaintez în vârstă metabolismul n-o sa mai alerge ca Bolt în cursa de 50 de metri, ci o să-mi dea, fără să cer, un aspect pufos, de „grăsuţă”.
Prevăd că în curând o să le vin de hac celor cinci kilograme în plus. Nu am încotro, până la urmă şefu ne-a zis să o luăm ca pe o sarcină de serviciu. Şi oricum, sunt în competiţie cu colega, fiţoasa.