Era o perioadă în care, dacă ştiai un site cu filme, erai cel mai tare. Pe care poţi să le vezi online, nu să le descaci, nu să le cumperi. Şi nu ştiu cum se făcea, de nimeni nu mi le spunea şi mie pe alea bune. Eu găseam doar site-uri făcute pe genunchi, fără subtitrări, cu jumătăţi de filme, cu filmări făcute în sălile de cinema şi sunet execrabil.
Într-o zi, m-am hotărât. Trebuie să-i dau de cap, să văd şi eu ce văd alţii. De ce, eu sunt mai bătut în cap? Întâi m-am asigurat că am toate condiţiile optime pentru a vedea filme noi hd :
1. O conexiune la internet mai mare de 2Mbps.
2. Browserul Mozilla Firefox, pe care mi l-am descărcat tot de pe net
3. Un calculator mai nou, decent, cu un procesor de peste 1000Mhz şi o memorie RAM de 256 mb
4. Să am cel putin 1GB spatiu liber în partiţia c sau în partiţia în care se afla Windows-ul instalat
5. Să mă dezobişnuiesc să am deschise mai multe aplicaţii care consumă banda de internet şi aici mă refer în special la torrente şi jocuri

Apoi am luat site-urile de filme le rând. Surpriză, acum mergeau aproape toate, deoarece aveam condiţiile necesare pentru asta. Era complicat şi nu îmi venea să cred că trebuie să aleg unul dintre ele, dar criteriul era de la sine înţeles. L-am ales pe cel care îmi oferea în fiecare zi cele mai noi filme, la o calitate foarte bună: Cinemaxx.ro. Platforma oferă interactivitate: cu o simplă înregistrare poţi comenta filmele, poţi vorbi cu administratorii, dar şi să faci schimb de impresii cu ceilalţi utilizatori. Îţi poti crea o listă personală cu filmele favorite şi asta cu ajutorul butonului situat sub player. În cazul în care am văzut un film şi mi-a placut foarte mult, poate vreau să-l revizionez, iar dacă e stocat în lista de filme favorite atunci îmi va fi mult mai usor. În plus, în cazul în care vreau sa împărtăşesc filmele preferate cu prietenii mei, nimic mai simplu, le trimit link-ul şi îi aduc pe acest site. Eu voi face asta, nu ca ei, care s-au dovedit a fi foarte egoişti şi au vrut să ţină doar pentru ei site-urile bune cu filme.
Acum mai am o singură problemă: trebuie să mă dezobişnuiesc să pun pauze dese la film, să dau continuare, s-o dau de la capăt sau să dau înapoi să revăd o fază. Un film trebuie văzut ca la cinema, cap-coadă, cu sufletul la gură, altfel nu se înţelege nimic!