S-a-ntâmplat să renovez. Eu cu soţul şi cumnatul, în “regie proprie”. Deja nu se mai putea. Peştera în care locuiam devenise de nesuportat. Îmi intrase frigul în oase. Doream un cămin cald şi primitor.
Am mai renovat la viaţa mea. Dormitorul meu de la mama, mai multe camere de cămin (vreo patru, câţi ani a durat facultatea). Ştiam în ce mă bag, ca toţi cei care se-ncumetă la astfel de schimbari. Mă aşteptam ca perioada în care-mi voi ţine hainele-n sac şi toate celelalte bunuri personale prin cutii şi genti de voiaj să fie lungă.
Eu am estimat un generos interval de şapte zile. A durat doar cinci zile, perioadă în care m-am mutat la vecina. Adică mâncam la ea, mă îmbrăcam şi făceam baie la ea, dar dormeam la mine. Mă-mbrăcam cu ce găseam. Nu mă puteam gândi de seara la hainele pe care-o să le aleg dimineata, din simplul motiv că, dacă dădeam de bluză, sigur nu dădeam de fustă. Aşa că n-avea rost să mă complic. În zilele alea am fost fără stil. Toate culorile, toate texturile, amestecate.
Dar au fost cinci zile. Nu au fost şapte, nu două săptămâni.
Îmi închipuiam casa vraişte. Toate lucrurile, claie peste grămadă, miros de vopsea, chit şi adezivi, praf şi-n suflet, mâini uscate şi nări înfundate. Nu a fost chiar aşa. Evident, m-am organizat. Şi am cumpărat produsele de pe Arabesque pe rând. Am comandat şi am primit materialele în ritmul nostru, după cum terminau meseriaşii (soţul şi cumnatul). Nu mi le-au adus pe toate odată, nu mi-au aglomerat casa. Nu am dat bani pe benzină pentru multele drumuri la magazin, în caz că uitam ceva. Doar le adăugam în coşul cu cumpărături, iar ele îmi parveneau a doua zi dimineaţa, din depozitul de la Ploieşti. Da, fiecare localitate e arondată unui centru. Au un portofoliu de peste 15000 clienţi, o flotă impresionantă de camioane, o echipa solidă de vânzări formată din specialişti, iar furnizorii lor sunt companii românesti de marcă, dar şi parteneri internaţionali de prestigiu. Fac livrări şi pentru persoane fizice, şi juridice, şi la bucată şi engross. Adică se pliază pe consumator, nu cum am păţit-o la alte depozite, unde eram refuzată din start dacă doream un metru de parchet.

Consultantul lor m-a învăţat să comand pe rând şi mi-a recomandat cele mai bune produse pentru spaţiul meu. Mi-am luat parchet pentru toată casa. Au stocuri mari, puteam să iau acelaşi model pentru toată strada. Ca să intru şi eu în rândul lumii. Să nu mai am parchet cu piese care ies atunci când tragi cu aspiratorul, nici stalactite pe hol, nici faianţa made in Romania anilor 70, în baie şi bucătărie.
Mi-am făcut cont, am pus produsele în coșul virtual şi am continuat cumpărăturile.
Apoi a venit partea frumoasă: ne-am jucat puţin, cu ajutorul unui consultant în vânzări al firmei. Ne-am lăsat numele şi numărul de telefon pe site şi am fost sunaţi pentru a ni se colora vopseaua. Arabesque are în toate centrele sale maşini de nuanţat cu paletare de sute de culori, atât pentru vopsele lavabile şi emailuri, dar şi pentru vopsele texturate şi tencuieli decorative cu diverse texturi şi granulaţii. culoareDozarea pigmentilor este computerizată, iar omogenizarea se realizează în mixere speciale. Astfel, în maximum 5 minute, se poate obţine o culoare perfect omogenă. Pentru prima dată, în vieţile noastre astea trei, am avut culoarea pe care ne-am dorit-o. Nu are un nume, pentru că e formată din mai multe combinaţii, dar e ceva în genul florilor de magnolie.

Vopseaua am primit-o în a treia zi. Băieţii s-au mişcat repede cu văruitul, iar în două zile totul era uscat şi bun de mobilat. Am adus înapoi lucrurile împrăştiate prin cartier şi am răsuflat uşuraţi. Pentru trecutul care nu a fost aşa rău, cât timp am fărcut renovarea, pentru prezentul care era minunat, în noua mea casă plină de căldură, dar şi pentru viitorul care se anunţă mai uşor, cu un asemenea partener în proiecte.
araArabesqueonline.ro pune la dispoziţia specialiştilor şi amatorilor un portofoliu complet de 30 000 de repere pentru materiale pentru construcţii, finisaje şi amenajări. De la materiale grele (blocuri pentru zidărie, produse metalurgice, betoniere, etc.), sisteme pentru acoperişuri (hidroizolatii, ţiglă ceramică de beton şi metalică, şindrila bituminoasă, plăci ondulate, policarbonat, etc), tavane casetate, produse pentru amenajări interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, parchet, lambriuri, usi, etc.), instalatii sanitare şi termice, echipamente electrice, corpuri de iluminat, până la materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masă şi bucătărie, lemn stratificat, ).
acoperireCei care vor să se convingă de acest lucru pot face o vizită la unul dintre depozitele din București, Cluj, Timișoara, Brașov, Constanța, Iași, Craiova, Ploiești, Pitești, Galați, Piatra Neamț, Bacău, Focșani, Târgul Mureș, Oradea sau Baia Mare.