Eu gătesc mult. Şi foarte bine. Prezint apoi „operele” pe blogul meu culinar şi pe reţelele de socializare. Prefer să citesc cărţi de bucate în loc de cele de fashion şi îmi dedic ore în şir pentru descoperirea unor noi feluri de mâncare. Aprecierea cititorilor mei este totul pentru mine.

Am, însă, o problemă cu fotografiile. Nu-mi ies cum trebuie şi am o bănuială de ce. Din cauza proastei inspiraţii de a vopsi bucătăria în galben. Apoi am aflat că galben te face să te enervezi repede. Acum îmi explic eu de ce mă enervez ori de câte ori nu-mi ies fotografiile cum vreau eu – de la pereţi mi se trage – clar!!
Vreau să fac o schimbare. Şi nu mă refer doar la culoarea pereţilor, ci vreau o bucătărie mai mare, dublă faţă de cea pe care o am, dacă se poate.
Dar tot amân. În fiecare an zic că la anul. Că e multă alergătură, că e mizerie, că nu prea sunt bani. Că oi face-o eu, în următorii 10-15 ani…

Astăzi am o stare ciudată, mă gândesc că o să mor şi o să am multe regrete…. Tocmai ce am aflat că un fost coleg de şcoală a făcut infract şi mâine îl îngroapă. Deci, cei 10-15 ani s-ar putea să nu-i mai am. Atunci de ce să nu-mi construiesc bucătăria pe care mi-o doresc? De ce să amân?

Neaparat, îi dublez spaţiul. Va fi o bucătărie deschisă, cu corp insulă către living. Iar un perete va fi, de fapt, o fereastră mare.. Şi pe ceilalţi îi îndrept, îi finisez şi îi pictez. Îmi pun parchet, să nu îmi mai îngheţe picioarele pe gresia asta. Îmi pitesc toate ţevile, iar mobila va fi formată, în majoritate, din corpuri suspendate. Îmi voi construi un dulăpior pentru condimente, pe care nu am reusit sa îl fac până acum. Cum vederea din living trebuie să fie plăcută, nu aglomerată, voi ascunde cât mai bine dotările electrocasnice, iar hota va avea un design spectaculos.
Nou spaţiu va fi mai lung, dar îngust. Tentația este să amenajez spaţiul de lucru pe lățime, grupând funcțiunile una după alta. Dar un corp insulă paralel cu un ansamblu liniar, adică pe drept, pe latura peretelui, îmi va rezolva foarte bine problema.
Ca să separ frumos bucătăria, în spațiul deschis, am mai multe variante. Prima ar fi să creez un corp cu masă tip bar, care să înlocuiască practic clasică masă. Pentru ocazii speciale voi avea o masă extensibilă sau pliabilă. O altă soluție este să separ parțial bucătăria de restul zonei de zi cu un perete din gips-carton, care poate masca și eventualele instalații și țevi din zonă.
Vă gândiţi deja că exagerez, că nu voi reuşi să fac tot ce-mi propun. Aflaţi că nu voi fi singură în demersul meu. Mă ajută şi soţul, dar şi magazinul online Arabesque, unde găsesc orice material pentru construcţia mea, la cel mai bun pret.
Arabesque este cel mai mare furnizor de materiale de construcţii din România, care asigură o acoperire natională, inclusiv în oraşul meu, Câmpina. Da, este un magazin unde se vinde en-gros, dar pot cumpăra şi retail.

logo_arabesque13
Gata? Mă apuc de treabă?!
Comanda prin magazinul online o fac foarte rapid şi comod. Îmi fac un cont şi apoi navighez prin categoriile de produse disponibile în site accesând secţiunea ‘Produse’, care sunt împărţite pe 3 nivele de categorii şi subcategorii . În mod automat, sub meniul ‘Produse’, îmi sunt afişate categoriile principale. Când dau click pe o categorie principală se deschide următorul nivel (2), conţinând subcategorii de produse, atât în meniu cât şi ca pagină. Dau click şi pe un element de nivelul (3) şi se deschide o pagină în care se solicită selectarea judetului. Aleg Prahova şi mi se afişează stocurile şi preţurile pentru produse.
Haideţi să vă spun ce am plasat în coşul cu produse: multe plăci, profile şi accesorii metalice pentru gips carton, parchet laminat şi câteva accesorii şi scule pentru zugrăvit. Eu aparţin de depozitul din Ploieşti, aşa că produsele comandate de mine vor ajunge mâine, în mai puţin de 24 de ore. Tot răsfoind magazinul online am constatat că
Arabesqueonline.ro pune la dispoziţia specialiştilor şi amatorilor (ca mine) un portofoliu complet de materiale pentru construcţii, finisaje şi amenajări (peste 30,000 repere), de la materiale grele (blocuri pentru zidărie, produse metalurgice, betoniere, etc.), sisteme pentru acoperişuri (hidroizolatii, ţiglă ceramică de beton şi metalică, şindrila bituminoasă, plăci ondulate, policarbonat, etc), produse pentru amenajări interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, lambriuri, usi, etc.), instalatii sanitare şi termice, echipamente electrice, corpuri de iluminat, până la materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masă şi bucătărie, lemn stratificat, etc.).
Cam greu să ţin minte toate astea, nu? Mă rezum să reţin că aici găsesc tot ce trebuie dacă vreau să mă apuc de construit!
gips
Serviciile asigurate cuprind consiliere tehnică de specialitate, fasonare şi debitare a otelului beton, colorare a vopselelor şi tencuielilor decorative, decupare panouri pal şi cantuire, transport. Adică este ca un hipermarket de materiale de construcţie, dar unul la care nu trebuie să te duci tu, deoarece vine el la tine. Transportul se face direct la lucrare, foarte rapid, cu ajutorul maşinilor cu macara. Materialele se livrează în fiecare etapă de lucru, evitându-se păstrarea stocului în şantier. Adică bucătăria mea nu va fi aglomerată pe toată durata lucrărilor şi voi primi şi consiliere tehnică. Pot achiziţiona materialele în ritmul meu, după cum îmi permite timpul. Nu sunt constrânsă de alergatul din depozit în depozit si am rezolvat şi problema plăţii si a transportului.

În acest moment pot să vă spun că mă apuc de amenajarea bucătăriei mult visate. După cum prevăd eu, nu va dura mult până va fi gata. Va fi dublă faţă de cea veche, va avea nişte finisaje incredibile, iar pozele vor fi diferite.
Nu ştiu dacă perfecte, dar cel puţin nu vor mai fi gălbejite.

Stau şi mă gândesc, totuşi, că pozele alea urâte dinainte nu aveau treabă cu pereţii, ci cu aparatul de fotografiat. Nu-i bai. Cu banii pe care i-am economisit apelând la Arabesque îmi pot lua un aparat foto nou-nouţ.
Urmăriţi-mă pe blog şi veţi descoperi noi culori ale talentului meu culinar!