Am o viaţă dezordonată. Nu ştiu azi, unde voi dormi mâine. Am mulţi prieteni şi prietene, unde îmi petrec zilele, nopţile, cum se nimereşte. Bineînţeles, am şi jobul de aşa manieră. Adică nu lucrez într-un loc stabil, un birou, ci umblu prin tot Bucureştiul, pentru contracte, training-uri, întâlniri, verificări de personal.

Doamne, câte fac eu pentru compania la care lucrez! Şi nu mi-au dat nici măcar o secretară!

Dar mi-a dat un 7card! Prima dată am vrut să-l refuz! De ce să am nevoie de sport, când mă aflu tot timpul în mişcare şi parcurg zeci de kilometri pe zi, şi cu maşina, şi pe jos. Apoi, după ce am studiat ce înseamnă, l-am primit. Ia acum sunt dependent de el, pentru că îmi deschide multe uşi.

Hai să vă explic ce înseamnă să fii posesorul unui 7card.

Fie că sunt la birou, acasă sau în oraş, 7card mă ajută să fac sport în funcţie de dispoziţia pe care o am sau în functie de locul în care mă aflu la o anumită oră. Nu trebuie să mai depind de programul unui singur club sportiv sau de traficul din oraş, pentru a ajunge la cursul de cycling sau la ora de tenis. Cardul îmi oferă acces oricând doresc, la orice club sportiv din reţea, ori de câte ori îmi permite agenda, indiferent unde mă aflu. Totul într-un singur abonament!
appPe româneşte: dacă dorm la Andrei, intru pe site-ul 7card.ro (pe net sau aplicaţie) şi aflu ce sală parteneră este în apropierea lui. E cumva una de kangoo jumps? Nicio problemă! Niciodată nu e prea târziu să încep ceva nou! Asta-mi place la cărduleţul ăsta, că mă provoacă.

Şi vă mai spun ceva: mi-am adus aminte cum e să faci sport şi cum mă simţeam când îl practicam regulat, când eram mai tânăr.
E cunoscut faptul că iubesc mişcarea şi o practic de fiecare dată am ocazia. Toată lumea stie ca am participat şi la competiţii oficiale gen triatlon, cros, maraton…Sportul era unul din obiceiurile mele, alea sănătoase. Am început să fac sport la 14 ani. Am facut box, aikido (până la centura verde), fotbal (la nivel de curtea şcolii), baschet (cu băieţii după blocuri), handbal (la nivel de curtea şcolii) şi evident sală de fortă (culturism/fitness), recent înot, alergare, aerobic, cardio mix. Sigur, nu am avut o continuitate, dar am facut în aşa fel încât să fac miscare mai mereu, să nu mă prindă mai mult de trei luni fără sport, excepţie făcând doar cazurile cand eram accidentat sau prea ocupat.
Ei bine, de când cu noul serviciu, pauza asta a depăşit un an. Şi poate nu-l redescopeream, dacă nu se gândea cineva să inventeze abonamentul ăsta deştept.
Prin sport am învăţat să fiu mai atent la detalii, prin sport am învăţat să gândesc altfel, prin sport mi-am dezvoltat anumite abilităţi, prin sport am învăţat să lupt, prin sport am învăţat să mă apăr, prin sport am învăţat să nu cedez şi să nu renunţ… Sportul mi-a oferit spirit de echipă, perseverenţă, răbdare, curaj, forţă, putere, rezistenţă, o minte sănătoasă într-un corp armonios şi sănătos…
activities
Te intrebi daca e greu si obositor? Sigur ca e, ca nu a spus nimeni ca sportul e usor. Dar satisfactia e maximă când vezi cât de bine te simţi şi când observi că de fiecare dată reuşesti să îţi depăţesti limitele, să nu mai simţi durere şi să vrei mai mult şi să poţi mai mult.

Deci, angajaţi din toată capitala, fetelor şi băieţilor, faceţi sport! Sportul e complex, deci ai de unde alege. Dacă te ţine şi poţi duce, nu te limita numai la un singur tip de sport! Poţi să fii bun la mai multe! Ai impresia că este imposibil?
Vrei să mergi la înot, dar clubul sportiv pe care îl frecventezi nu are piscină? Sau poate vrei să urmezi cursuri de dans care nu se regăsesc în oferta clubului respectiv? De ce să ai un abonament la o sală de fitness şi altul la o scoala de dans, cand le poţi avea pe toate într-un singur abonament? Programul 7card reuneşte o paletă variată de activitati sportive: fitness, zumba, kangoo jumps, rebound, aerobic, spinning, pilates, yoga, tenis, înot, dans, arte marţiale – poţi încerca orice tip de activitate fizică doreşti!