Tags

,


skate-26cm-pikolinO saltea cu arcuri, din material stretch care permite evaporarea rapidă a transpiraţiei (vedeţi, dacă am citit toate sfaturile alea!?), care se adaptează perfect la forma corpului şi elimină acarienii. Este o saltea care are un sistem de arc Normablock, care îmi garantează că întreaga suprafață a saltelei este utilă, iar atunci când două persoane dorm pe ea, fiecare se bucură de zona sa de dormit, chiar dacă au greutăţi diferite. logo (2)Stratul Viscofoam reduce punctele de presiune şi îmi va permite să-mi păstrez poziţia de dormit neschimbată, o perioadă mai lungă de timp. Reducerea nevoii de mișcare în timpul somnului favorizează perioade mai lungi de somn netulburat, revigorant.
saltea-latex-copii-10cmTehnologia Normablock se bazează pe o serie longitudinală de arcuri continue, realizate dintr-un fir de sârmă de oţel netăiat. Nu există, prin urmare, nici o separare între ele şi nici un risc de rupere şi asigură saltelei o durată mai mare de utilizare.
Dacă tot sunt aici, mă uit şi la saltelele pentru copii. Acum, că-mi vine soţia acasă şi avem o saltea nouă, poate ne punem pe făcut bebeluşi. Doamne ajută!

salterra