Vă spun că eu îmi cumpăr cosmetice de pe Elefant.ro. Da, acest magazin online s-a transformat încet, dar sigur, într-un mall al familiei. De la cărţi şi papetărie, au ajuns să comercializeze îmbrăcăminte, încălţăminte si accesorii, iar cireaşa de pe tort este categoria de cosmetice, introdusă în 2014. Dar nu orice fel de cosmetice. Doar cele de foarte bună calitate, care nu se găseau până acum în România, decât extrem de rar, poate.

De ce vă spun toate astea? Pentru că vine Paştele, iar cosmeticele sunt în topul cadourilor făcute în această perioadă. Iar anul acesta este momentul să dăruieşti ceva nou, de foarte bună calitate.
Este primul an în care nu mă mai panichez în apropierea sărbătorii pascale, primul an în care nu mă mai întreb pe ultima sută de metri ce cadouri să cumpăr pentru cei dragi, aşa cum făceam în anii trecuţi. Inima îmi spune că voi fi privită altfel după ce voi face cele mai frumoase cadouri persoanelor dragi, constând în cosmetice Weleda.
Mi-am făcut deja o listă, în care am notat numele prietenilor care vor primi cadouri de la iepuraş. De ce m-am gândit la cosmetice şi nu la orice altceva? Poate pentru că eu mă bucur atunci când primesc o cremă, un gel, un ulei sau o mască pentru ten. Mă bucur atunci când produsul este de calitate, când pot testa ceva nou sau îmi pot împrospăta produsele de pe etajerele din baie.
setOrice femeie s-ar bucura să primească, de exemplu, un set pentru mama si copil Weleda, care conţine:
Lotiune de curăţare şi sampon cu gălbenele – curăţă delicat capul şi corpul bebelusului, protejând pielea împotriva deshidratării.
Cremă cu gălbenele pentru zona scutecului – îngrijeşte pielea sensibilă, conferă protecţie în cazul roseţii şi iritaţiilor şi contribuie la regenerarea naturală a pielii.
Crema de mâini cu cătină pentru mamă – este ideală pentru îngrijirea intensivă a mâinilor, ori de câte ori este nevoie. Crema este foarte repede absorbită de piele şi răsfaţă simţurile cu parfumul său proaspăt de citrice.
Jucarie din lemn HABA – „Inventors for Children“.

logoSă nu uităm că şi bărbaţii au nevoie de îngrijire. Cadourile pentru ei pot fi găsite tot pe Elefant.ro Ştiţi de ce mi se par cosmeticele cele mai potrivite cadouri? Pentru că fiecare om cumpără aşa ceva, fiecare om le foloseşte, deci nu vor rămâne uitate într-un sertar. Fac un gest frumos, care va aduce bucurie persoanelor din lista iepuraşului şi în acelaşi timp ofer ceva folositor. Iar cu reducerile constante şi cadourile oferite de Elefant.ro clienţilor nu vei cheltui o mică avere pentru asta!
Vă doresc să găsiţi cele mai potrivite cadouri pentru apropiaţii voştri şi să vă bucuraţi de sărbători alături de ei!