Mă uitam pe Viotop Travel şi mi-am dat seama că anul ăsta am uitat de early-booking. Adică nu chiar am uitat, dar m-am gândit că mai am timp. Uite că timpul a trecut foarte repede şi nu mi-am dat seama că mai e un pic şi ieşim din martie.
De cinci ani, eu plec la mare doar cu early-booking. Avantajul achiziţiei din timp a pachetului turistic o reprezintă preţul redus pe care-l plătesc: reduceri cuprinse între 10 si uneori 50%. Cel mai mult am prins un 35% în Grecia, anul trecut, cu Viotop. Un avantaj mai putin vizibil, dar la fel de important, este faptul că am siguranţa hotelului preferat în destinaţia de vacanţă aleasă şi pot beneficia de atuurile unei planificări timpurii a concediului şi a bugetului de cheltuieli. Cam atât am făcut eu, că de celelalte s-a ocupat agenţia, cu care am ţinut contact de la momentul căutării ofertelor, al rezervării, până la intoarcerea din călătorie. Eu, clientul, nu am avut nici o altă grijă, decât să aleg din mai multe variante de oferte early-booking şi să mă bucur de sejur, scutind timpul meu preţios.
Din experienţa mea cu agenţiile de turism, mi-am dat seama că poţi obţine discount-uri doar de la marii turoperatori (datorită volumului mare de vânzări acestea oferă condiţii mai convenabile) sau de la agenţiile de turism cu o experienţă mare, care de-a lungul anilor au acumulat avantaje din anumite relaţii de colaborare cu diverşi parteneri, obţinând comisioane mai mari.
Eu personal, am încetat să mai experimentez, după ce am întâlnit diverse situaţii. De exemplu, un agent de turism, de la o agenţie mititică, mi-a spus că early-booking este o minciună. Că este o economie pe care o faci, dar va suferi calitatea serviciului. Că reducerea este de fapt tăierea din servicii: mâncare mai proastă, condiţii de cazare precare. Alt agent de turism a încercat să mă tragă pe sfoară, propunându-mi un preţ de early-booking, dar adăugând la factură diverse servicii suplimentare care se pare că nu intrau in preţ (asigurare medicală, transfer). In concluzie s-a ajuns la preţul întreg, fără nicio reducere. Da, există şi aşa ceva!
Iar din experienţa de anul trecut, când am uitat de early-booking, m-am mai învăţat ceva. Să mă abonez la newsletter-ul Viotop sau măcar să sun la începutul anului să-i anunţ că sunt interesată de ofertele early-booking, pentru a nu păţi ca anul acesta. De fapt, nu am păţit-o aşa rău. Încă mai prind oferte, chiar şi de 40% reducere!
Incredibil, nu? Intraţi pe site-ul agenţiei şi veţi descoperi singuri ofertele. Eu vă mai spun că Viotop Travel funcţionează din 2002, deci are experienţă şi vechime suficientă pentru a-şi închega legături puternice în turismul naţional şi internaţional. Că Viotop este o firmă sigură, deoarece am folosit serviciile agenţiei şi totul a fost ok. Dar, mai ales, vă spun că aici, ofertele early-booking chiar sunt oferte, nu sunt scamatorii sau şiretlicuri pentru a atrage clienţii. Ca dovadă: foarte mulţi clienţi sunt fideli, iar aceştia aduc după ei mulţi prieteni, an de an.
logo (1)Iată ce servicii oferă Viotop Travel:
• sejururi în ţară şi în exteriorul ţării
• cazări la hoteluri din toată lumea cu confirmare imediată
• pachete turistice tematice şi pentru diverse evenimente
• circuite cu autocar sau avion
• croaziere
• rezervări pentru bilete de avion low-cost şi de linie
• rezervări pentru bilete de autocar
• asigurări medicale pentru turişti
• asistenţă şi consiliere în alegerea destinaţiei ideale pentru vacanţa clientului.
Iar filosofia pe care şi-au conturat-o, în cei 12 ani de când sunt pe piaţa de turism este ” Clientul înainte de toate şi restul vine de la sine.”
Şi tot pentru client a fost dezvoltată aplicatia pentru iOS şi Android pentru telefonul mobil, cu ajutorul cărora profităm de ultimele zile cu cele mai mari reduceri de EARLY BOOKING!