De multe ori suntem puşi în faţa unei mari dileme: ce să iau de ziua de naştere a soţiei sau a soţului, a copiilor a iubitei sau iubitului sau ce cadou să duc la o petrecere? Într-o perioadă în care toată lumea face cadouri la toată lumea, din februarie până în aprilie, tot o veselie, nu mai ştii ce să oferi de Paşti. Parcă toate sunt la fel. Şi, de fapt, de câte eşarfe are nevoie o femeie? Sau de câte cravate ori butoni are nevoie un bărbat?
Mi se întâmplă de multe ori să vreau să fac cuiva un cadou și să nu știu ce i-ar plăcea. Cel mai grav este atunci când persoana căreia trebuie să i-l ofer are deja totul. Flori nu-mi place să dau, pentru că prefer să le văd în ghiveci sau în pământ, nu lipsite de viață și pregătite să se ofilească doar pentru că vrem noi să le mirosim într-o vază, iar de cadourile “clasice” pe care le găsesc în magazinele “de cadouri” m-am săturat. Parcă sunt mereu aceleași, făcute de același grup de chinezi înfometați.
O soluție ar fi cadourile imprimate, cum ar fi nişte rame foto personalizate. Ştiu pe cineva care a primit şi un „cadou de spital”. O cană de cafea cu mesajul „fă-te bine!”. Ciudat este că spitalizarea este motiv de cadou, dar inspirată mi s-a părut ideea: cadoul a fost unic, personalizat pe un eveniment şi o persoană. Acelaşi impact l-ar putea avea şi nişte stickere personalizate, care să evidenţieze un obiect, maşină, o piesă de mobilier sau poţi avea tricouri personalizate rapid, pentru un eveniment neaşteptat, nepregătit, dar care prinde valoare tocmai prin această iniţiativă.
Eu personal deţin o pernă personalizată cu faţa pisicuţei mele şi, sinceră să fiu, îmi place de mor. Nu ai cum să refuzi un astfel de cadou și n-are cum să nu te bucure.