Tags


Cadourile oferite celor dragi „de Iepuraş“ reprezintă un nou prilej de alergătură şi de cheltuială pentru români. Cele mai căutate în această perioadă sunt însă jucăriile. După Crăciun, Paştele este a doua sărbătoare care „vinde“ jucării, arată cifrele producătorilor.
Ştiu, e devereme. Mai e până la Paşti. Dar eu sunt cu un pas înaintea celorlalţi. Când toţi vor umbla năuci prin magazine sau se vor uita după curier să vadă dacă se află printre fericiţii care primesc coletul înainte de ziua când trebuie să vină Iepuraşul, şi nu după, eu voi fi calmă. Pentru că voi avea deja jucăriile pregătite, la loc sigur.
minifigurinePaştele e sărbătoarea mea preferată din an. De Crăciun nu-i iau cadou decât fiului meu, dar de Paşti iau pentru toţi copiii din viaţa mea. Aşa mă inspiră pe mine primăvara, poate pentru că eu însămi m-am născut în perioada asta, tot acum l-am născut şi pe băieţelul nostru. Acum am chef de viaţă şi îmi place ca oamenii din jurul meu să fie fericiţi. Să vă spun ce jucării am comandat eu:
Jocuri cu lego city. Pentru David, copilul meu, bineînţeles. De când a văzut reclama îmi tot spune: „Vorbeşte cu Iepuraşul să-mi aducă!” „Ai vorbit?”. Da, am vorbit şi dorinţa i se va îndeplini. Am ales postul de poliţie, cel mai scump dar merită, a fost un băieţel cuminte.
Leagan copii. Pentru finuţa mea. Are aproape un an şi va fi prima primăvară din viaţa ei. Îi vor cumpăra un leagăn pentru a petrece cât mai mult timp în aer liber şi va vedea câteva dintre minunăţiile acestei lumi.
Jocuri lego. Pentru nepotul meu, de 9 ani, care preferă personajele gen Transformers. Luptători, războinici, eroi. Vrea să-şi facă o întreaă aramată şi să fie cel mai tare din cartier. Aşa mi-a spus. Iar eu îl ajut în treaba asta.
Ce mai aşteptaţi? Faceţi acelaşi lucru, ceasul ticăie şi acum vine Paştele!