Tags


E unul dintre misterele lumii, pe care nici măcar femeile nu pot să-l elucideze: de ce au nevoie femeile de atâtea perechi de pantofi, genţi şi eşarfe?! Nu este de ajuns câte una pentru fiecare sezon?
N-am pretenţii că desluşesc eu vreun mister mondial, dar cred că pot să încerc, deoarece am peste cincizeci de perechi de pantofi. Înşirate cuminţi, în dulăpior ori în cutiile lor, ca să nu se strice, prăfuiască ori ca să nu ajungă material de ascuţit ghearele pentru pisică. Şi totuşi, de ce ne trebuie atâtea perechi de pantofi?
Îţi aduci aminte când erai mică şi încălţai pe furiş pantofii mamei tale? Aceştia erau prea mari pentru tine, dar te străduiai să-ţi ţii echilibrul şi să păşeşti cu încredere. Abia aşteptai ziua în care aveau să se potrivească şi să fie ai tăi.
Aşa sunt şi visele. Ţi le faci, apoi speri. Sau nu, deoarece ţi se par greu de atins. Ca atunci când piciorul tău mic nu se potrivea cu încălţările mamei. Dar creşti şi alegi să mai tai de pe listă visele din copilărie „de îndeplinit”.

Dar de ce o sută de perechi? Hai să spunem adevărul: pentru că sunt frumoşi!

Există o întreagă varietate de modele şi culori. Cu toc, fără toc, cu toc înalt sau mai jos, pătrat, subţire, ortopedic, cu vârf acuţit, închis, tăiat în diverse forme, într-o singură culoare sau în combinaţii, cu barete sau fără, practic e imposibil să ai doar două – trei perechi! Iar moda e schimbătoare, în fiecare an apar alte stiluri, alte culori.
Nu vă închipuiţi că nu facem şi noi, femeile, selecţii. Că, în goana după pantofiori, cumpărăm tot ce prindem. Nu. Eu de exemplu, nu-i suport pe cei de culoare verde. S-au purtat în 2013, aşa au zis stiliştii că trebuie. 306_alea_bleoSunt de acord că încălţămintea în culori puternice are un farmec aparte, transformând chiar şi cel mai cuminte outfit într-unul cu personalitate. Port roşu, poate şi roz, galben, chiar şi turcoaz, dar nu verde!
303_alea_bej_1
Oricum, eu nu prea mă iau după stilişti, ci după gusturile mele. Aşa că, în sezonul cald, mă voi axa pe cizme de vara. Aşa pot să rezist toată ziua, şi când e frig, la orele matinale, dar şi când e cald, în timpul zilei. Până acum vreo cinci ani nu se gândise nimeni că aceste cuvinte ar suna bine împreună, dar uite că cineva a reuşit să inventeze o combinaţie care a prins şi care încă se poartă şi în 2014. Cizmele de vară sunt un element interesant într-o tinută, fiind realizate de obicei din piele subţire şi având un calapod mai larg.
Cele mai populare modele sunt cizmele perforate, cu găurele rotunde simple sau după un anumit model.

Când apar toate chestii noi, an de an, cum să rezişti? Cum să ai haine trendy, dacă nu ai şi pantofi, sandale sau cizme trendy!? Iar dacă mâine se vor inventa papucii cu şireturi, eu voi fi printre primele care îi vor proba!