Tags

,


Am o vecină pe care fiul meu obişnuia s-o numească Plicticoasa. După un personaj dinr-un serial pentru copii, în care este vorba despre un domn care stă doar în birou, capsează hârtii, fără să râdă sau măcar să zâmbească, căruia nu-i placa muzica sau distracţia. Iar acest Plicticos din film poartă doar haine bej, cum sunt şi pereţii biroului, şi bicicleta lui, şi orice lucru care îl înconjoară. Iar copilul meu a observat că vecina purta doar tricouri albe şi fuste negre. Nicio haină de-a ei nu avea culoare.
Acum o săptămână, David a venit să-mi spună că a văzut-o într-o rochie albastra pe vecina Plicticoasă. „Imposibil” – mi-am spus eu şi am urmărit-o când s-a întors de la serviciu. Aşa era, doamna Flori era îmbrăcată într-o rochie frumoasă, era coafată şi avea chiar ruj pe buze. Trebuia să aflu ce a provocat schimbarea.
nife_granat_hAm aflat mai devreme decât credeam, când am întrebat-o ce cadou a primit de 8 Martie, de la şeful ei. Ştiam că se obişnuieşte asta şi că mereu venea acasă cu câte un ghiveci cu flori sau un tichet cadou. Anul acesta a primit tot un voucher cadou, de 200 de lei, dar nu pentru produse alimentare, ci pentru haine de la Glittio.ro. A folosit voucherul pentru a-şi cumpăra două rochii, numai bune de purtat în această primăvară. I-am zis că i-am admirat rochiţa albastră şi era foarte încântată că mi-a plăcut, nefiind singura care a remarcat-o, de altfel.
ZAPS_LORENA_004_dressAm mers împreună în casă şi mi-a arătat, pe laptop, ce alte produse a mai văzut pe Glittio. A fost prima care a primit coletul, din firma ei, iar colegele au comandat apoi, şi ele, tot rochii.
„Am lansat un trend, să ştii!” – mi-a spus, foarte mândră că a făcut această schimbare în garderoba ei. După cele două rochii (cea abastră şi una verde cu negru) acum vrea să-şi mai cumpere ceva: un costum de baie. Vrea să renunţe la costumul întreg pe care-l tot poartă de când a născut şi să comande unul în două piese. „Nu ştiu dacă voi avea curaj să-l port, dar eu încerc!” – mi-a spus, foarte entuziasmată.
Etna_A16O_90_clearCe înţelegem noi din asta? Că orice om se poate schimba şi că nişte haine moderne şi apreciate de ceilalţi îţi pot da o altă perspectivă asupra vieţii. Când vezi că arăţi bine, că hainele îţi pun în valoarea calităţile şi că eşti privit altfel, îţi vine să faci lucruri pe care nu le faci de obicei.
Să trăieşti fiecare clipă şi să zâmbeşti mai mult!
voucher-cadou-header