Tags

,


Renunţ la toţi pantofii care nu sunt comozi.
Ma întorc la înălţimea normală a tocurilor, să am posibilitatea de a alerga atunci când întârzii, să dansez când sunt fericită şi să mă mişc lejer când ies cu treburi în oras, fără să visez la întoarcerea mea acasă, când îi pot scoate din picioare.

Renunţ la iluzia creşterii stimei de sine prin nişte pantofi cu tocuri de 15 cm şi băşici de un centimetru, doar pentru că specialiştii în frumuseţe îşi dau cu părerea pe tema asta.
Căci nicio oportunitate imensă nu mă aşteaptă, si niciun “bărbat fatal” nu-mi va face curte, decât pentru că mi se cuvine. Am crescut…. M-am maturizat…

Ca să mă înţelegi… Nu am participat la un curs de dezvoltare personală, cum am văzut că se practică zilele astea. Doar că am descoperit un magazin unde găsesc încălţăminte foarte elegantă, care poate fi purtată fără durere! Cu tocuri mici sau medii, pantofii, cizmele şi sandalele îmi asigură confortul, dar mai ales prestanţa necesară activităţilor mele zilnice. Pe 75301_johnny_albAsortie.ro am găsit pantofii la care visez în fiecare dimineaţă, când mă gândesc că trebuie să merg din nou la serviciu, la multinaţionala mea, unde tocul este un must-have. Evident, şi în acest magazin există tocuri, dar ele sunt făcute astfel încât să ofere stabilitate şi confort. Nu sunt tip cui, nu sunt diformi sau exageraţi, ci clasici, iar talpa piciorului se mulează perfect pe curbura încălţămintei.
Sunt multe trucuri pentru a arăta mai înaltă, chiar şi cu tocuri mai mici. De la lungimea fustei, croiala pantalonilor sau postura femeii. Mai este unul, cu care nu sunt de acord şi din cauza căruia, dacă as putea, as interzice culoarea … “nude”, la încălţăminte. Culoarea pielii. Cică ar creea ideea de continuitate, gambă-pantof şi aşa apare iluzia unui picior mai lung. Este vorba despre culoarea crem, cafea cu lapte, nude, neutrali, skini, spune-i cum vrei. Este culoarea ce tine locul maroului sau negrului în pe timp de vară. Mie nu îmi place, iar de câte ori am purtat-o mi s-a părut că sunt goală, că lumea se uită la mine de parcă aş fi topless sau chiar nud. Aşa m-am simţit eu, stânjenită şi deloc în largul meu.

Noul meu magazin preferat, Asortie, are cinci magazine specializate în Ploieşti, la 40 de km de Câmpina, unde locuiesc. Se vând şi aici pantofi culoarea nude, dar credeţi-mă, abia i-am zărit, în multitudinea de modele şi culori de pe rafturi. Nu vând numai încălţăminte, ci şi poşete, articole de întreţinere şi accesorii ale celor mai renumite branduri din ţară şi străinătate. Colecţiile din fiecare sezon se adresează în egală măsură atât femeilor, cât şi bărbaţilor şi copiilor şi sunt conforme tendinţelor modei exprimate prin genurile elegant, office, comod sau sport.
logoCei care nu sunt din Prahova nu sunt discriminaţi, deoarece magazinul de pantofi Asortie activează şi în mediul online, din 2011, şi are deja sute de clienţii datorită brand-urilor renumite pe care le comercializează: Otter, S. Oliver, Condur by Alexandru, Denis, Botta.

40996_rieker_rosuDar cireaşa de pe tort o constituie faptul că Asortie.ro este printre putinii importatori din Romania ai brandului german `Rieker antistress`. Cei de care vă spuneam eu că m-am îndrăgostit, cu tocuri mici şi medii, cunoscuti în lumea intreaga drept pantofi antistress, cu o talpă extrem de flexibilă, oferind un confort total în timpul purtării. Brandul Rieker este unul dintre cei mai mari producători de încălţăminte din Germania, care s-a evidenţiat pe piaţă printr-o tehnologie de producere patentată, ce lasă pielea să respire, iar talpa elastică şi uşoară este confecţionată din materiale speciale care asigură un confort total pe timpul purtării. Pantofii pd_0563_rieker_bej_combRieker sunt perfecte mers, stat în picioare şi şezut, iar componentele şi proiectarea specială asigură un minim de greutate, o flexibilitate mărită, amortizare a şocurilor şi mai mult confort.

Uite aşa ţin eu pasul. Asta e confesiunea mea. A ta, care e?