Au trecut cinci ani de când am început să trăiesc două vieţi. A mea şi a băieţelului meu. Împreună am învăţat şi ce e bucuria, dar şi ce e durerea.
Eu, ca mamă, am devenit extrem de sensibilă la cazurile umanitare care privesc copii. Până să nasc, nici nu le observam. Acum le găsesc foarte repede, citesc despre ele şi mi se par atât de multe! Fiecare caz însă e diferit şi eu asta încerc să desluşesc. Povestea fiecărei familii. Cum au descoperit boala, ce simptome au avut copii, cum trăiesc ei toată povestea asta.
Cei mai mulţi micuţi sunt foarte curajoşi. Îndură operaţii şi investigaţii medicale, îşi văd părinţii doar prin geamurile salonului şi se resemnează la gândul că nu se pot juca cum o făceau înainte. Dar speră. Au încredere în părinţi că-i vor ajuta să se întoarcă acasă, în camera lor, la jucăriile preferate.
Părinţii lui Rareş au şi ei încredere. În oamenii din jur, din ţara asta, că nu le vor lăsa copilul să se stingă. Ci îl vor ajuta să lupte cu boala, cu cancerul.
Pe data de 21.02.2014, Rares a fost diagnosticat cu limfom malign nonHodgkinian difuz, cu celula medie B de tip limfom Burkitt. A trecut prin două operaţii, iar acum face chimioterapie. Este tratat în România, dar are şansa de a fi tratat la Spitalul GUSTAVE ROUSSY din Franţa.
Costul spitalizării este de 280.000 Euro si trebuie achitat integral în avans. Până la data acestei postări s-au adunat, din donaţii, 15354 Euro.
Iată mesajul micuţului, transpus în cuvinte de părinţii lui, pe site-ul creat special pentru a-i spune povestea:

Eu sunt Rares – Matei, am 4 ani si 7 luni si sunt un baietel cuminte.
E adevarat ca nu ma exprim cam bine pentru ca am avut urechile infundate, doctorii le numesc otite seroase si nu prea am auzit, dar acum sunt bine pentru ca tubulete pe care le pus doctorul in urechi de anul trecut, m-au ajutat si acum aud bine. Am fost si la logopedie si-mi place foarte mult pentru ca invat sa spun cuvintele corect si tot ce-mi doresc, nu in fraze, dar in propoziti scurte reusesc foarte bine.
Acum sunt suparat si speriat pentru ca nu stiu de ce doctorii mi-au taiat burtica de 2 ori in numai 2 luni, iar de luni, 24.02.2014, fac chimioterapie si ma doare. Ma dor si manutele de fiecare data cand “fantomele” imi fac injectii, cam des… of, of!rares2-300x197
Mi-e frica pentru ca trebuie sa stau in pat cu multe tubulete agatate de mine, intr-o sala mare cu multe paturi (“fantomele” o numesc terapie intensiva), cu mai multi copii si cred ca si ei sunt suparati si speriati pentru ca plang foarte mult, la fel ca si mine. Mami si tati nu au voie sa fie alaturi de mine in sala asta plina cu aparate zgomotoase, dar am voie sa dorm si nu le mai aud, chiar daca mi-e frica singur si mi-e foarte dor de ei. Vreau sa ma stranga in brate si sa-mi spuna ca ma iubesc si “nu doare”. Asa zic de fiecare data cand vin “fantomele” langa mine. “Nu doare”, repet foarte des, tremurand din tot corpusorul cu ochisorii plin de lacrimi si cu buzele uscate.
Mami si tati mi-au spus ca trebuie sa facem urgent o excursie in strainatate, asa au zis si “fantomele“, doar ca au nevoie de bani pentru “excursie”. Nu stiu sa scriu si sa citesc, dar mami o sa va scrie ca sunt bine, o sa facem poze pe care o sa le vedeti si voi.
Eu va iubesc si va multumesc frumos pentru ca ma ajutati sa plec in excursia de care am nevoie sa fiu SANATOS.
Si familia mea va multumeste foarte mult! Mami, tati, Thea, sora mea, mamaie, tataie si strabunicii.

Aici puteti dona:
Conturi pentru donații:
PAYPAL: rtdumitrascu@gmail.com
Banca ING, cont: RO54INGB0000999900856546 LEI / SWIFT INGBROBU
Titular de cont: RAZVAN DUMITRASCU
Adresa titular de cont: Bucuresti, Sector 3, Str. Ramnicu Sarat nr. 15
Daca vreti sa luati legatura cu familia:
– telefon :0740.018.731 si 0745.086.138
– e-mail: rtdumitrascu@gmail.com