Tags


Orice sondaj ai face, printre români, majoritatea ar bifa birocraţia drept una dintre cele mai importante probleme ale ţării. Şi nu doar prin stresul pe care îl provoacă celor care-şi pun în cap s-o înfrunte, ci pentru repercusiunile pe care le are asupra dezvoltării acestei societăţi. Oamenii renunţă la drepturi care li se cuvin, nu îndrăznesc să pornească la drum, să se dezvolte sau să-şi facă propria afacere. Sunt siguri că vor da de funcţionari nepăsători, de cozi interminabile, de zeci de hârtii, drumuri în toate colţurile oraşului, pe la diverse instituţii, ca apoi s-o ia de la capăt!
Evident, cu mici „atenţii”, tot procesul ar deveni mai uşor, dar de ce să perpetuezi un sistem putred, când poţi s-o faci în alt stil? Prin angajarea unei firme, care să se ocupe de toate astea pentru tine! Adică să se lupte cu birocraţia! Banii pe care i-ai da pe transport, cadouri şi copieri de documente îi vei plăti unei firme care se va ocupa de tot, în timp ce tu îţi vezi de viaţă.
Da, este valabil şi pentru dosarele pentru primirea de fonduri minimis. Există specialişti care au deja informaţia şi know-how-ul şi ştiu exact cum să procedeze pentru a-ţi aduce banii în firmă. Îi contactezi, le pui la dispoziţiile toate actele şi informaţiile de care au nevoie şi ei aplică în numele tău pentru obţinerea finanţării nerambursabile. Cât te va costa asta? Fii sigur că vei fi mai câştigat decât dacă ai fi încercat să te descurci singur. În plus, ai siguranţă că vei avea proiectul aprobat, bineînţeles dacă te încadrezi în cerinţele impuse şi ajungi să ai un punctaj mare. Dar şi asta se rezolvă, deoarece firma te poate sfătui ce fel de proiect să depui şi cum să faci să obţii mai multe puncte.
Tu trebuie doar să îndeplineşti anumite condiţii şi să afli dacă investiţiile pe care vrei să le faci se încadrează în schema de finanţare.
Ce finanţează schema?
 Realizarea de construcţii noi cu scop industrial sau achiziţia de construcţii cu scop industrial, destinate desfăşurarii activităţii pentru care s-a solicitat finanţare;
 Echipamente tehnologice – maşini, utilaje şi instalatii de lucru;
 Aparate şi instalaţii de măsurare, control şi reglare;
 Mijloace de transport neînmatriculabile, pentru sustinerea activităţii intreprinderii;
 Echipamente IT

Ajutoarele de minimis se acordă IMM-urilor sub formă de sume nerambursabile în procent de 100% din valoarea totală a cheltuielilor eligibile aprobate spre finanţare, în limita valorii maxime de 200.000 euro, echivalent în lei, respectiv 100.000 euro în cazul intreprinderilor care desfăşoară activitate în domeniul transportului rutier.

Advertisements