Tags


Am o prietenă care lucrează în amenajări exterioare. La început a fost mai greu, până şi-a făcut clienţi. Acum, practic, afacererea merge singură: are mai multe grădini pe care le întreţine.
Activitatea ei începe în martie şi se sfârşeşte prin octombrie. În lunile de iarnă vinde, la o căsuţă, decoraţiunile şi goblenurile făcute de ea şi familia ei. Îi merge foarte bine de Crăciun, apoi de Ziua Îndrăgostiţilor, de Mărţişor şi Ziua Femeii. Cu produsele hand-made se sfârşeşte fix pe 8 Martie de Ziua Femeii.
De pe 9 Martie începe pregătirea pentru amenajarea grădinilor.
Anul acesta vrea să-şi surprindă clienţii cu ceva nou: amenajarea teraselor, interioare şi exterioare. Pentru asta îşi va reface stocul de flori de camera şi plante de apartament.
Va profita de oferta de pe Covera: dacă rezervă acum produsele pe care le doreşte va beneficia de transport gratuit şi reducere de 10%. Livrarea se va face în martie, adică exact când se va apuca ea de treabă.
coveraSe numeşte early-sales şi este „ o afacere” profitabilă de ambele părţi. Prietena mea va fi sigură că are cu ce să facă treabă şi va plăti mai puţin pentru asta, iar Covera îşi asigură şi fidelizează clienţi. În plus, dacă te abonezi la newsletter, mai primeşti încă 5% cadou. Am făcut-o şi eu şi voi beneficia de reducere pentru prima mea comandă, o surubelnita electrica pe care i-o voi dărui soţului meu de Ziua Bărbatului.
Şi cum la Covera găseşti toate produsele pe care le vrei, dar şi informatii noi şi suficiente pentru a fi ghidat, cred că o să studiez site-ul mai pe îndelete. Când mă uit la prietena mea că face ceea ce-i place, că lucrează în natură, că e calmă şi arată mai bine şi mai îmbujorată ca niciodată, mai că-mi vine şi mie să mă apuc de grădinărit. Măcar ca un hobby.