Tags

,


Să vă spun cum îmi aleg eu colaboratorii şi partenerii de afaceri. Da, am ajuns să am un sistem, necesar mie pentru a-i tria. Mulţi au dorit să facă afaceri cu mine. Să-şi ofere serviciile, să-mi ofere consultanţă şi să se ocupe de actele mele. Toţi îmi discutau în termenii lor pretenţioşi, iar eu nu înţelegeam nimic.
Tocmai îmi deschisesem o firmă şi căutam să o fac cum trebuie. Cu angajaţii a fost uşor, am ales câţiva colegi de muncă pe care îi cunoşteam bine, ştiam de ce sunt capabili şi care le sunt posturile potrivite.
Alegerea unui contabil sau a unei firme de contabilitate a fost mai dificilă. Am citit şi auzit niste explicatii şi argumente uneori greu de înteles, alteori chiar aberante, prin care diverse personaje îmi promiteau că îmi vor face cea mai corectă contabilitate din ţara asta.
Majoritatea firmelor folosesc termeni specifici şi complicaţi pentru omul de rând, altele se lăudă pe ele însele fără a transmite un mesaj, iar unele pun pe alţii să-i laude. Pardon, să-i recomande.
Repet: era prima mea firmă şi doream să angajez un contabil. Nu stiam nimic, nici de ce am nevoie, nici ce trebuia făcut, habar nu aveam dacă eram plătitor de TVA, ce e ăla un registru de casă… Eram doar o persoană care avea o idee şi dorea s-o pună în practică, da? Nici cu banii nu stăteam prea bine, aşa că doream un contabil ieftin şi bun.
Am început să caut în motoarele de căutare servicii contabilitate otopeni şi am găsit tot felul de firme de contabilitate, care-şi puneau la dispoziţie serviciile. De ce am eliminat majoritatea? Pentru că multe firme nu pun accent pe comunicarea cu clienţii lor. Folosesc un limbaj codat, cu termeni tehnici, iar eu, clientul final, m-aş fi lăsat pe mâna unora pe care nu-i întelegeam, nu pricepeam ce doreau să-mi transmită, ce vorbeau cu mine. Probabil şi-ar fi făcut treaba, dar eu nu i-aş fi înţeles, deoarece era o barieră de comunicare. Ori, eu doream să înţeleg ce se întâmplă în afacerea mea.
Transparenţa şi comunicarea reflectă acea încredere de care au oamenii nevoie. Experienţă au şi alte firme, recomandări se pot primi, dar, cu timpul, diferenţa o face relaţia dintre oamenii care lucrează împreună la un proiect. De ce am ales Contexpert? Deoarece echipa este deschisă la propuneri, face tot posibilul să înteleagă clienţii săi şi să le ofere soluţii potrivite şi informaţii pe întelesul oricui.