Tags

,


Va fi ziua copilului meu, în februarie. De trei zile încerc să găsesc trei ore de închiriat la spaţiile de joacă de interior din zonă şi nu reuşesc. Totul e ocupat, au sunat părinţii şi cu trei luni înainte, ca să prindă loc. Eu m-am trezit abia cu o lună înainte.
Îi sun zilnic, poate a renunţat cineva, dar până acum nimic. Nu-i problemă, voi insista până voi găsi o perioadă liberă, la oră acceptabilă. Dacă nu, îi voi serba ziua de naştere la opt dimineaţa.
Din întâmplare, am descoperit un portal cu multe date despre nunţi, care contine toate cele necesare planificării unei nunţi. Şi aşa mi-am găsit locaţia potrivită. Şi ce să vezi, este chiar lângă biserică, aşa că limuzina nu ne va costa prea mult! Servicii foto-video, restaurant nunta, localuri botez sau aniversări, decoraţiuni, muzică, machiaj, ţinute de nuntă, rochie de mireasă, lecţii dans, aranjamente nuntă, catering, lumânări, torturi nuntă, invitaţii, mărturii… chiar şi destinaţii pentru luna de miere. În fine, orice ţi-ar putea trece prin cap că ai avea nevoie la o nuntă găseşti aici. Dacă nu găsesc niciun spaţiu pentru ziua copilului meu, nepotul tău adică, poate ne cauţi şi nouă un spaţiu pe acest portal minune şi mutăm petrecerea la Bucureşti!