Covera are într-adevăr mii de produse. Să alegi e dificil. Noroc că navigarea pe site este gândită pentru a uşura sarcina clientului. În loc să vizionez, unul câte unul, cele 493 de plicuri cu seminţe de flori, am intrat pe categorii. Poţi să cauţi flori de interior după preţ, producător, culoare, perioada de sădire sau înflorire, tipul florii sau tipul produsului.
Am hotărât ca în grădină să avem şi vie, aşa că am comandat şi butasi vita de vie.
Nu se poate planifica o grădină, fără să te gândeşti la gazon. Acum, dilemă. Să iei din cel special pentru suprafeţe unde bate soarele sau unde este umbra? Am ales un amestec de gazon universal, dar ne-am luat şi câte un săculeţ pentru terenuri de joacă şi de sport.
Dacă tot am navigat prin toate categoriile, am convins-o pe soţie să cumpărăm şi o bormasina cu percutie. I-am zis că îi voi face o boltă şi câteva băncuţe şi că am mare nevoie de ea. Nu cred că m-a crezut, dar m-a lăsat, că şi-a comandat şi ea vreo 30 de arbuşti ornamentali.