Tags


Românului îi place să fie primul
Ai văzut aia? Ştii de ailaltă? Nu ştii. Păi să-ţi spun eu, că eu ştiu. Şi începe să zică că e o chestie nouă, că a aflat-o el de undeva unde interlocutorul nu are acces, că a înţeles conceptul şi că e revoluţionar. Ce mai, o chestie nouă foarte tare, frate!

Românul iubeşte să se dea mare
Când îşi cumpără ceva, trebuie să afle şi altcineva. Nu se bucură cum trebuie, dacă nu vede şi vecinul ce achiziţie nouă are. Se laudă. Cu maşina nouă, cu sejurul în altă ţară, cu succesele copiilor, cu ce a mai mâncat sau băut. Românul iubeşte să fie lider de opinie în grupul lui. Să-i controleze pe prieteni. Să facă ei ce vrea el, nu invers. Să vadă cum îl ascultă şi râd la bancurile lui, chiar dacă sunt tot alea. Să fie şef.

Românul iubeşte să comenteze
Să bombăne, să contrazică, să-şi dea cu părerea. Vede un post pe Facebook, scrie şi el două cuvinte. Nu ştie despre ce e vorba, caută pe google. Şi după aceea, comentează în semi-cunoştinţă de cauză. Vorbesc analiştii la televizor, grăieşte şi el. Le preia ideile sau le respinge. Nu ştie de ce. E visceral.

Românul iubeşte lucrurile gratuite
De ce ia zece punguliţe de la hipermarket pentru două banane? Restul le ia acasă, doar sunt gratuite. De ce se bucură la creionul primit gratuit într-un magazin de mobilă? De ce ia cinci tigăi la promoţie?
De ce va prinde conceptul devoltat de Buzzstore? Pentru că primeşte lucruri gratuite, spre testare, pentru ca apoi să-şi dea cu părerea!

Concluzie: Sistemul de buzzing, dezvoltat de Buzzstore, are deja succes în România.
albinutzaCompaniile oferă produse, iar buzzerii le testează. Fără costuri ascunse, fără ca datele lor personale să fie apoi folosite în alte scopuri. Dacă acestea le sunt pe plac, le pot recomanda prietenilor prin intermediul site-urilor de socializare, bloguri sau în conversații directe. Părerile lor vor determina creşterea sau scăderea vânzărilor.
Vrei să faci şi tu parte din comunitatea buzzerilor? Înscrie-te pe Buzzstore!