Tags


Îmi făcusem cont pe Buzzstore.ro şi nu înţelegeam de ce nu primesc niciun produs spre testare. Vedeam review-urile celorlalţi, cum se bucurau de produsele Gerlinea şi cum dădeau sfoară în ţară tuturor să devină buzzeri. Că-ţi vine colet acasă cu produsele, nu plăteşti nimic şi nu eşti obligat să scrii de bine. Doar ce ai experimentat cu ele. Ori eu cum să scriu şi să recomand (sau nu!) dacă nu aveam nicio experienţă de împărtăşit?!
Şi am aşteptat. Şi …nimic. Şi am revenit pe pagina Buzzstore şi am recitit intrucţiunile. Am intrat în contul meu şi am găsit două chestionare de completat. Generale, dar cu întrebări esenţiale despre sănătate, interese, venituri. Normal, mi-am făcut eu mea culpa. Că doar nu aveau să ştie că eu am cu 30 de kg în plus faţă de medie, dacă nu le spuneam asta? Că sunt activ pe reţele sociale, că am şi Twitter, şi Facebook, că pot fi lider de opinie în grupul meu… Doar nu trimit oricui aceste produse sau mai bine zis cuiva care nu are nevoie de ele sau care nu are unde să-şi expună părerile!
Aşa că am răspuns cuminte la întrebări, apoi am scris un prim articol pe blog, în care am expus acest concept de marketing participativ, relativ nou pe piaţa românească. Am dat share articolului pe reţelele de socializare şi am observat că încep să primesc puncte pentru asta. Am invitat cititorii blogului să se înscrie pe BUZZstore şi le-am dat link-ul meu. În două zile s-au înscris două persoane (dintre care una e soţia, recunosc), ceea ce mi-a mai adus încă 200 de puncte. Încet, dar sigur, voi ajunge să le inspir încredere moderatorilor şi să fiu admis la campaniile de testare.BuzStore
Acum citesc din nou site-ul. Să văd cum pot să cresc, să mă dezvolt ca buzzer, dacă nu cumva am omis ceva, în primele două dăţi. Deja am găsit ceva interesant, ignorat de mine anterior: conduita buzzer-ului. O împărtăşesc cu voi, pentru a fi sigur că înţelegeţi conceptul: nu testezi şi lauzi, testezi şi spui adevărul! Vă puteţi înscrie chiar acum, folosind link-ul acesta.

Cunoasterea înseamnă putere – la fel şi BUZZul! Ca BUZZer, opinia ta este importantă! Respectă acest lucru împărtăşind prietenilor doar păreri oneste şi în cunostinţă de cauză. Acordă-ţi timp pentru a experimenta produsul şi de a învăţa mai multe despre el înainte de a răspândi BUZZul.
Atunci când faci BUZZ, nu trebuie să concretizezi o vânzare. BUZZul înseamnă schimb de păreri oneste cu alţii. Nu exercita presiuni asupra oamenilor şi nu împărtăşi păreri false sau care induc în eroare.
Acordă atenţie la modul în care ceilalţi răspund la BUZZul creat de tine! Comunicarea este o stradă cu două sensuri. Sigur, ai informaţii despre produse şi servicii interesante, dar oamenii cu care vorbeşti au, de asemenea, opinii şi experiente pe care le pot împărtăşi cu tine. Ascultarea te va ajuta să devii un BUZZer mai bun.
Împărtăşeşte cu cei din anturaj şi cu comunitatea BUZZStore idei originale, experienţe inedite pe care le-ai trăit în cadrul campaniei. Realizează poze, filmulete, desene şi colaje pe care să le postezi online şi poti fi premiat cu puncte suplimentare de BUZZ de către moderatorii BUZZStore!
Verifică periodic dacă ai primit invitaţii de participare la campanii şi inscrie-te imediat dacă eşti interesat. Răspunde în timp util sondajelor la care eşti invitat. Trimite rapoartele tale de BUZZ detaliate ori de câte ori este prevăzut in regulamentul campaniei, şi împărtăşeste experienţele tale – bune si rele – astfel incat sa putem îmbunătăţi experienţa comună. La urma urmei, tu eşti ochii şi urechile noastre.
BUZZul functionează numai atunci când îl faci cu placere! A fi BUZZer înseamnă să ai acces la produse şi servicii, să le testezi, să le împarţi cu prietenii tăi. Mai mult, este distractiv să faci BUZZ în felul tău unic – ori de câte ori vrei, cu cine vrei.